Crackling Blitz

Meer mensen die deze hebben en waarbij de tubes ook alle kanten opgaan als je er lichtjes mee schut? Straks het folie er maar af halen en kijken hoe het zit. Misschien zijn het wel de zandzakjes ipv de tubes want er zit zo te voelen wel iets van verzwaring in.

Kwam hem nog tegen op een film van PyroFire, het is echt een broertje van de CC, topspul!

Vanaf 9:30

PS Voelt heel stevig aan, dus ik zou zeker even checken voordat je hem afsteekt Rocketfreak.

Kwam hem nog tegen op een film van PyroFire, het is echt een broertje van de CC, topspul!

Vanaf 9:30

PS Voelt heel stevig aan, dus ik zou zeker even checken voordat je hem afsteekt Rocketfreak.
Helemaal top! Heb er ook meerdere van ingeslagen. Goede gok!

Van alle crackling fonteinen was deze samen met de Crackling Crystal/Snow Crystal de meest 'volle'. De Silver Ball Fountain en de Crackling Bizar Fountain vielen toch een beetje in het niet. De laatste ging bij mij ook maar half af, om een half uurtje later vanzelf deel twee te ontbranden.

Beetje onveilig voor een smal straatje. Stond tegen 2 gevels aan te blazen. Dus maar eentje afgestoken. Wat een ding zeg hahaha

Wauw die moet ik hebben. Blijkbaar zei ik dat ook op pagina één, helaas deze helemaal vergeten. Wat een kwaliteit.

Wat een supergaaf ding zeg. Helemaal over het hoofd gezien, gaan we dit jaar maar eens goedmaken....

Deze fonteinen in een showtje verwerkt afgelopen jaar.

Door de wind waaide de crackling mooi mee waardoor een grote muur van crackling ontstond.

Aanrader naar mijn mening.

Is dit een uitlopend artikel?
Ik kende deze nog niet en kan ze ook maar sporadisch vinden.
Aangezien ik de Snow Crystal toch wel beduidend minder vind dan de oude Crackling Crystal heb ik mijn hoop op deze gevestigd.
In een outlet voor 7 euro per stuk uiteindelijk toch nog een mooi aantal veilig kunnen stellen.

Ben ook wel benieuwd of deze de concurrentie met de Fanmei fonteinen aankan.

Back
Bovenaan