Covered Flashpoint

Sjongejonge zie het 2e filmpje ook nu pas, ook niet slecht maar kocht hem ook op basis van het eerste filmpje. Maarja, destijds voor 13.50 gekocht dus ik mag niet klagen denk ik.

Ik had graag die hele serie gehad, maar laat ze nu mooi liggen. Tenzij er nog productie wordt geschoten ergens. De nieuwe filmpjes hebben een erg hoog groen en rood gehalte.

Behoorlijke tegenvaller dit! De boeketten lijken eerder 25 mm of slapper.
Heb er zelf destijds voor 13.50 voor betaald. Maar voor die prijs laat ik hem nu links liggen.

Behoorlijke tegenvaller dit! De boeketten lijken eerder 25 mm of slapper.
Heb er zelf destijds voor 13.50 voor betaald. Maar voor die prijs laat ik hem nu links liggen.

Heb je hier toevallig een videootje van Wouter? Ben erg benieuwd naar de producten uit deze lijn, maar als ik de reacties zo lees, valt het allemaal goed tegen.

Iemand anders toevallig beelden van cakes / boxen uit de New Style lijn van Katan?

Heb je hier toevallig een videootje van Wouter? Ben erg benieuwd naar de producten uit deze lijn, maar als ik de reacties zo lees, valt het allemaal goed tegen.

Iemand anders toevallig beelden van cakes / boxen uit de New Style lijn van Katan?
Nee heb ik niet helaas.

Ik weet nu waar de matige burst vandaan komt. Ze hebben flash gemengd met zaagsel, nog nooit eerder gezien in vuurwerk. Overigens is deze cake gemaakt door Cafferata, maar dat wisten de meeste freaks al.

Back
Bovenaan