Covered connection

Mattenfreak

Administrator
Forumleiding
Artikelnummer: 1548
Artikelnaam: Covered connection
Netto Kruitgewicht: 1400 gram
Aantal Schoten: 2 x 96 + 1 x 80 schots
Effectomschrijving: Mega containerbox gevuld met 3 joekels van cakes, samen goed voor maar liefst 272 schoten. Eerst kleurrijke schoten rechtomhoog, gevolgd door een turbo van 80 schoten in waaiervorm!
Tijdsduur: 95 seconden
Stijghoogte: info volgt
Kartoninhoud: 3/1
Richtprijs: 159,95
O.a. verkrijgbaar bij: Vuurwerkland.nl

1548_covered_connection.jpg

Wij danken Wolff Vuurwerk voor deze informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en
bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Nog best knap wat ze uit die cakes gehaald hebben met de grote hoeveelheid schoten t.o.v van het aantal gram per cake. Mooi tempo.

de kracht zit hem hier in het tempo. Schiet dit een voor een en er blijft echt bijna niets van over volgens mij. Leuk gedaan, lekker rammen. Houd ik wel van op zijn tijd.
greetzz

Ik vond dit, met oog op de prijs, de slechtste bak van de avond. Het enige waar ik van gecharmeerd ben, is het tempo. De rest vind ik erg matig.

Ja 53 euro per cake is niet goedkoop. en voor 160 euro verwacht ik wel wat meer dan 1400gram kruit.
De schoten zijn ook wat slapjes, maarja dat komt door het kruit per schot. tempo wel vet.
Maar voor deze prijs kan je echt iets veel vetters kopen.

Het tempo was goed, maar met dit kaliber heb je gewoon geen grote boeketten en daarom vond ik t persoonlijk een wat mindere bak aangezien hij ook goed aan de prijs is.

Back
Bovenaan