Countdown sluit op 1 februari

als de countdown opengaat gaat het allemaal weer snel en ben ik er dagen te vinden!
Jammer dat ie binnekort weer dichtgaat:(
maarja er is een tijd van komen en een tijd van gaan

Als de countdown het hele jaar open blijft gaat de sfeer er uit denk ik dus ik vind dit een goede keus

Daarom, er is een tijd van komen en een tijd van gaan, dit is toch wel het leukste gedeelte om in te kijken vind ik.

Maar we kunnen de hele maand nog spammen...

aah, een mooi gedeelte dat gaat sluiten, veel succes met opruimen zodat we er binnekort weer fris tegen aan kunnen spammen met onze kloppende kruit handen.

Bedankt! Ik heb hier echt goed genoten de maanden naar O&N toe.

Ik blijf ook gewoon rustig actief op het forum, niet mega actief maar zal wekelijks langskomen. Iedereen die pas het volgende seizoen pas terug komt, geniet van de Lente & Zomer!

:bye:

ik zal ook wel het hele jaar een kijkje blijven nemen, zal wel minder worden natuurlijk.
Maar de dagen gaan sneller dan je denkt, voor je het weet is het alweer zover :D

Het is natuurlijk jammer dat het gesloten word, maar dan heeft het alleen maar goed zijn werk gedaan toch.. als we het gaan missen?

En ja, als het nu dicht gaat dan onderscheid het zich met de rest van het forum, en dat is juist het leuke. Ik merk al wel dat er steeds minder mensen op het forum zijn, en er minder gepost word. Ik zal zoiezo heel het jaar door wel actief blijven, voor zover het kan natuurlijk. Ik hoop dat er misschien nog een leuk idee komt wat tussen februarie en september de 'leegte' beetje zal vullen, waardoor nog veel mensen echt actief blijven posten.

VuurwerkCrew is namelijk wel een dagelijkse bezigheid voor mij geworden, en ik zal het anders wel gaan missen haha. ( De mods iedergeval bedankt en wie er ook aan mee heeft gedragen om het countdown gedeelte mogelijk te maken )

ik heb wel eens pech
kerst is weg
gelukkig nieuw jaar komt
gebromt met dat lawaai
het waait nog wel eens koud
en 2010 is heel oud
moeten wij weer naar school
kleuterschool!!!
vuurwerk is een mooie dag
zag je ooit een vuurwerkje
die omhoog schiet
sterrentjes in je hand
andere mensen die zien het in ons land
ilegale vuurwerk meteen naar Buro Halt
lekkere hapjes op tafel met taart en koekjes
boekjes lezen doen we niet want het is lekker tijd voor vuurwerk en de kinderen willen vuurwerk zien
de kerstman zit op de Noordpool
het is wel even Cool om de vuurwerkjes te zien
en het is nogal prachtig om te zien!
oliebolen en appelflappen eten
is smullend! kerstmist is ook gezellig
maar sinterklaas en vuurwerk ook!
het is ook dew heletijd ook gezellig

tot over een paar maandjes lief countdown gedeelte :)

Yep ik heb er ook van genoten... Ik vind altijd Augustus, als ik jarig ben geweest, dan begint het weer tijd te worden voor vuurwerk... September is een prima maand om weer lekker op te warmen. En het is zo maar weer zo ver :D Eerst straks lekker genieten van de lente, en de zomer... Het is in een floep en een scheet om, en dan zitten we weer in de herfst. Het vieze weer, en dan het koude weer... Dan duurt het niet lang meer voor we los kunnen gaan :D

Ik vind dat wel een goeie ja...

Countdown was weer erg geslaagd dit jaar! Iedereen bedankt voor de posts, topics en reacties!

@derk
Nog maar een paar uur:(
Want VWC gaat zo dadelijk plat.

Dit is sinds september mijn eerste jaar op vwc dus kan niet zeggen of dit de beste van alle jaren was maar ik vond het altijd geweldige topics!
Applaus voor iedereen:bye:

Back
Bovenaan