Countdown sluit op 1 februari

Ruben

VWC lid
Vuurwerkvrienden en vriendinnen,

Het is weer een tijd van komen, en een tijd van gaan. En dan gaat het dit keer niet over een VWC- crewlid, maar over de countdown.

Dit jaar hebben er er weer een mooi feest van gemaakt, de statistieken liegen er niet om.
Omdat het seizoens gebonden is hebben we besloten om de countdown van 1 september tot 1 februari open te laten. Dat betekend dat dit gedeelte (weer schoon gemaakt) op 1 september open gaat.

Jullie hebben nog een kleine maand om alles vol te spammen, daarna moeten jullie weer even wachten.

Maar! Iedereen natuurlijk onwijs bedankt voor een super gezellig vuurwerkseizoen! Op naar de volgende!

whoa, 7400 post in 4 maanden, 62 posts per dag :O
Waarvan wss er wel 3x zoveel was de laatste dagen van het jaar :P

Nog maar eventjes keihard spammen, en dan verder gaan bij Junktalks :)

Het was weer een schitterend succes deze countdown.. en nu komt het volgende karwei, opschonen:p
Komt helemaal goed, en we gaan er voor zorgen dat we vanaf 1 september weer helemaal opnieuw kunnen beginnen met een geweldige sfeer opbouwen:)

Wel een goede zet van VWC, met dit gedeelte is de site compleet.
Ik heb er vaak een kijkje genomen en zal het in september weer gaan doen:)

Het was een succes maar blijf toch wel het hele jaar door op de site! Wel of geen countdown gedeelte. Ik hoop dat er weer meer menen zijn die dit net als mij doen:p

Ik vind de statistieken wel meevallen, maar dat komt doordat ik zelf op een forum moderator ben wat een stuk drukker is, mocht je het willen weten, pm!

Wel zeer netjes en ook ik blijf zeker hangen op dit forum. En moderators jullie ook bedankt weer!

het was een leuk seizoen, eind zomer naar belgie, en in september is het weer zover. dat gaat sneller als je denkt...

Ik hoop dat er weer meer menen zijn die dit net als mij doen:p

Zeker weten dat er veel zijn die het hele jaar actief zijn, vanaf nu begint de gezelligste tijd op het forum :cool:

Ik vind de statistieken wel meevallen, maar dat komt doordat ik zelf op een forum moderator ben wat een stuk drukker is, mocht je het willen weten, pm!

Wel zeer netjes en ook ik blijf zeker hangen op dit forum. En moderators jullie ook bedankt weer!

Graag gedaan, jij/jullie ook bedankt. Want zonder leden zou er ook geen forum zijn :wink:

Toevallig het forum MF ? ( motorforum )

De countdown vind ik het leukste stukje van het forum! Misschien is het een idee deze te vervangen met een soort komkommertijd forum? Waarin andere dingen besproken kunnen worden in de zomer, lente als het een beetje rustig is in de vuurwerkwereld>

Zeker weten dat er veel zijn die het hele jaar actief zijn, vanaf nu begint de gezelligste tijd op het forum :cool:

Graag gedaan, jij/jullie ook bedankt. Want zonder leden zou er ook geen forum zijn :wink:

Toevallig het forum MF ? ( motorforum )

Nee, i3D een forum voor support. Is een gamehoster, en ben daar zelf mod.

Inderdaad, een forum zonder leden is ook niet echt een leuk forum, maar inzet van moderators e.d is zeer belangrijk. Veel mensen onderschatten dat, want tenslotte; je hoeft toch alleen maar te bannen? Of een post te veranderen/verwijderen. Dat hoor ik vaak!

Laatst bewerkt:
Dit geeft toch echt de sfeer aan die op VWC kenbaar is.
En vind het zelf 1 van de leukere delen op VWC

Maar ach, nu de komende maanden lekker met andere dingen bezig zijn, en dan 1 september er weer vol tegen aan.
Voor je het weet is het alweer 1 september.

Het is idd jammer dat hij sluit. Het was reuze gezellig. Ik vind dit nieuwe onderdeel van grote waarde voor VWC. En ik hoop dat het blijft, maar dat zit wel goed denk ik hehe:) , in september is ie terug.

En het is leuk dat hij nog wel leesbaar blijft, zodat we nog altijd lijsjtes en bijv. aanraders kunnen lezen/bekijken :wink:

Jammer maar helaas dat dit stukje sluit!
maar het voordeel is dat ik nu wat heb om na uit te kijken!
1september ben ik weer bij in dit stukje meerwaarde!!

Vind dit gedeelte toch altijd wel het leukste om eerlijk te zijn. Jammer dat het sluit, maar anders wordt het misschien zo gewoontjes:p.

Het is inderdaad niet voor niks een countdown dus dicht gaan moet ie sowieso.. Dit deel was echt een hele goede zet en heb er ook veel rondgehangen :)
Het was ook wel te merken want in dit gedeelte waren altijd 'veruit' de meeste lezers/kijkers :D

De countdown is wat mij betreft één van de beste toegevoegde onderdelen van de site. Weet niet eens meer of ik het zelf al eens aangedragen had, maar ben in ieder geval blij dat er wat mee gedaan is naast junktalks zelf.

Back
Bovenaan