Cougar

Mattenfreak

Administrator
Forumleiding
DC087.jpg

Artikelnummer: DC87
Artikelnaam: Cougar
Aantal Schoten: 60
Effectomschrijving: 60 schots supercake waarbij de schoten als een ratelband met crackling en knal de lucht in schieten waar ze uiteenspatten in de meeste mooie bloemeffecten.
Richtprijs: €52,50
Film 1: Diamond-Collection.eu
Film 2: Demo Avond 2007
O.a. te koop bij: VuurwerkBestelling.nl

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Wij danken J.N. Schuurmans voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
Het leuke aan deze cake is naar mijn mening de shapes van het schieten, ik zie een single shot, V-shape, W-shape en Fan-shape en als laatste meen ik een cirkel te zien. De effecten ben ik niet helemaal mee overdonderd als ik de film zo zie, redelijk matig. De laatste paar seconde met de W-shape en datgene wat op een cirkel lijkt is in mooi tempo waardoor het de moeite waard is.

Ik vind hem wat te simpel voor die prijs, maar het is wel weer iets unieks.

Prijs is, net zoals al het andere van Schuurmans te hoog voor wat he krijgt, maar het is verder wel een origineel blok. Zeker de finale was een pluspunt.

ik vind hem zijn prijs waard en die finale wat een geweld ik had hem gekocht volle lucht dat wil ik graag zien en met die finale kwam dat zeker tot zijn recht

Ik vindt 48 euro nog net kunnen..In tegenstelling tot de meeste fan shapes is deze niet meteen voorbij.
Hij is explosief, en verassend, er zit niet echt een patroon in zeg maar.
:bye:

tja het is een appart gevalletje van diamond... vind het leuk om zo eens op een filmpje te zien ,met verschillende patronen van salvo's en shape's erin... maar voor die prijs ga ik em echt niet aan schaffen...

Filmpje van de demo avond van Schuurmans is in de beginpost geplaatst

Ik vind het wel gaaf deze cake, vooral door de verschillende shapes waarin geschoten word. De effecten zijn niet allemaal even mooi maar de manier van schieten maakt een hoop goed.
Ook de fluiters erin doen het goed.

48euro zou ik er zelf niet voor betalen maar het is geen slechte cake.

Deze heb ik vorig jaar kunnen meemaken. Ik had hem zelf niet aangeschaft.

Dit is echt een speciale cake met een heel aparte vorm! Ik zag hem een dag later nog liggen en tot mijn verbazing staat geen een tube in dezelfde richting! Heel apart om zo te zien. De schoten worden ook rond de lucht ingeslingerd en heel veel verschillende shapes! Echt een topper.

De effecten zijn dan wel niet super groot maar dit is zeker een speciaal potje van Diamond. Een van de weinige die ik wel leuk vind. Prijs is weer iets te, maar op zich is het een goede cake.

Deze vind ik ook heel bijzonder en als ik het budget zou hebben de €52,50 nog wel net waard voor een keertje. Het is aan de hoge kant, maar je krijgt er ook wel een curieus spektakel voor terug met een denderende finale. Dolletjes! :P

edit: bekijk 'm net nog een keer en nu de verrassing wat weg is, lijkt me de prijs toch wel écht te hoog, hoe bijzonder hij ook is. Da's wel jammer, maar nóg steeds het overwegen waard. Het is gewoon een uniek ding. Basta.

Back
Bovenaan