Corsaire Xtreme

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 7505
Artikelnaam: Corsaire Xtreme
Netto Kruitgewicht: info volgt
Aantal Stuks: 100 stuks
Effectomschrijving:
Afmetingen: info volgt
Stijghoogte: info volgt
Richtprijs: info volgt
Verpakkingseenheid: info volgt

13312773.416d9bd1.560.jpg

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Wij danken GBV-WECO voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ben benieuwd of weco wel in staat is om een fatsoenlijke knaller voor de Nederlandse markt te produceren.

in Duitsland verkopen ze de zelfde kleiproppen als hier :-((, Nederland en Duitsland verschillen niet veel van wetgeving wat de knallers betreft.

Rene

Nederlandse knallers zijn nederlandse knallers. K vind ze er alleen wel leuk uit zien, de knal doet er niet toe, dat is bij alle kanonslagen toch hetzelfde en dus 3x ruk als je ook fenix nitraten, cobra's en weetikveelwat heb.

Heb deze vandaag samen met Firecrack-R gestookt. De volgende dingen merkte ik op:

- Hij is een slag kleiner dan andere rotjes
- De huls is keihard , integenstelling tot andere rotjes die ik in het verleden heb gehad
- De knal is verrassend hard!

De knal presteerde gewoon echt goed, ben dit niet gewend van rotjes. Op 4 meter afstand voelde je ze toch echt wel op je oren.

Ben echt verrast door deze goedkope knallers! Ik ga morgen ook gelijk een slof kopen. Ze knallen en snipperen gewoon lekker.

Gewoon goede knallen hoor, had getest met mercurius shising cracker, en was gewoon even hard voor het oor. Waren €1,- en ze zijn mooi rood, wat ook wel weer leuk staat. Ik denk als deze volgend jaar er weer zijn, dat ik ze zeker weer haal.

Ps. Zit overgens 0,4 gram in.

Heb er nog een filmpje van in kringetje, maar dat komt later wel.

Gewoon goede knallen hoor, had getest met mercurius shising cracker, en was gewoon even hard voor het oor. Waren €1,- en ze zijn mooi rood, wat ook wel weer leuk staat. Ik denk als deze volgend jaar er weer zijn, dat ik ze zeker weer haal.

Ps. Zit overgens 0,4 gram in.

Heb er nog een filmpje van in kringetje, maar dat komt later wel.

Waar blijft dat filmpje? Ik ben namelijk erg benieuwd naar de prestaties van de Corsaire Xtreme Cracker. :D

Vorig jaar hier ook 3 pakjes van gehaald bij een tuincentrum vlakbij mij oom waren ze 65 cent per pak. Knallen inderdaad lekker als ze weer zo goedkoop zijn. Haal ik misschien wel weer een pakje of 5 :)

Back
Bovenaan