Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Artikelnummer:7318 Artikelnaam:Corsaire Flashing Thunder Aantal Schoten:singleshot Kruitinhoud:volgt Effectomschrijving:10 stuks flashing thunder met grote gekleure boeketten en een zware dreun Verpakkingseenheid:volgt Richtprijs:volgt
Vast omgelabelde Asian Thunders, voor de dealers die Weco verkopen. Hopelijk zijn ze net zo goed, want over de Asian Thunders ben ik altijd erg goed te spreken
Je besteld deze dingen en je krijgt gewoon asian thunders... bij mijn dealer dan. Dit merkte ik vorig jaar. Stond corsair bullpack maar als je het kocht dan waren het gewoon de asian thunder die je kreeg.
Het gaat inderdaad om een soort omlabeling, maar bij ons geval alleen voor in het foldertje.
AT en CFT zijn zijn exact hetzelfde behalve het label. Maakt niet uit welke je krijgt. Het zijn gewoon dezelfde. Dus ook bij de flashing thunder zit een boeketDit is informatie uit ervaring. Had ze afgelopen jaar