Corsair Kingz

Ja, echt toffe dingen.
Had in mijn finale project 24 stuks in een brede fan-shape gezet. Schoot van links naar rechts 8x kleurloos-> 8x paars -> 8x rood.

Film volgt.

Eddy.
Klinkt erg vet!

Vond deze zelf ook erg goed en kwamen indrukwekkend hoge effecten uit. Had zelf ook de 1" Big Tube van broekhoff (dacht ik). Deze waren echt 10x beter.

Erg leuk deze! Mooie volle crackling en het dubbele effect komt goed tot zijn recht.
Wel had zo'n 20-25% last van 'doorschieten' waarbij het dubbele crackling effect in één keer af ging. Mocht de pret verder niet drukken. Een blijvertje wat mij betreft!

Vind ook hier de uitstraling van het product erg geslaagd.

Leuke verrassende mijn heeft dit product. Ten opzichte van de krakel mijnen die ik nog had liggen wel echt de beste.

Ja, echt toffe dingen.
Had in mijn finale project 24 stuks in een brede fan-shape gezet. Schoot van links naar rechts 8x kleurloos-> 8x paars -> 8x rood.

Film volgt.

Eddy.
Had ik al gezegd dat dit toffe dingen zijn? :d
Ja? Bij deze nogmaals: wat een toffe dingen! :handsup:
Zoals gezegd met 24 stuks in een brede fan-shape die in één keer van links naar rechts schiet.

Hier dus de film!
Eerst te zien vanaf 3:17 (het beste te zien links onderin op de telefoon beelden) en in de herhaling vanaf 6:50 (Insta360 wide-shot):

Eddy.

Back
Bovenaan