Container uit grond geblazen in Breda: 'Het gaat om zwaar vuurwerk'

Bizar, dit doe je niet ff mer een cobraatje hoor.
De theorie dat ze die bak er later uigehaald hebben lijkt me wel te kloppen.
En idd met een gasexplosie ga je zeker zulke schade mee kunnen bereiken, zou zomaar kunnen dat die buurtbewoners een gas hebben geroken. Carbid iemand? Enne in diezelfde straten daar is al een keer een opslagplek voor grondstoffen voor een drugslab gevonden.

Het is gewoon een aanname maar zeker geen feit heeft hij bewijsmateriaal dat het om vuurwerk ging?

Die container is vast omhoog geblazen met het nieuwste zeer zware vuurwerk wat momenteel op de markt is.
De Andre Kuipers nitraatbom.

ik vind haar sowieso niet helemaal zuiver.
in het verleden heeft ze genoeg kritiek gehad omdat onderzoeken niet goed waren.
dus wat is er makkelijker om vuurwerk de schuld te geven, en daar is dus de kous mee afgedaan, en dus geen verdere onderzoeken.

http://www.bndestem.nl/regio/etten-...brandjes-in-etten-leur-zegt-politie-1.4032203

http://www.omroepbrabant.nl/?video/...ske+van+Pelt+over+de+brand+in+Oosterhout.aspx

vooral de laatste link. ze heeft geen idee wat er in de vaten ligt, en er zijn geen schadelijke stoffen vrijgekomen BIJ DE BRAND VAN EEN CHEMISCHE OPSLAGPLAATS.

Ze werken daar o.a met klasse 3 , 6.1 , 8 en 9. :idea:

Bizar die container is er helemaal uit maar eigelijk toont de bekisting vrijwel geen schade.
Als je dan bij naar opgeblazen prullen bakken kijkt die zijn volledig opengevouwen.
Benieuwd wat dit is geweest zon container weegt ook geen paar kg

Waar ik ook wel benieuwd naar ben is die zwarte aanslag op de muur.

Gr
Marchel

1452608681a.jpg

Ik sluit me natuurlijk aan bij de rest dat dit geen vuurwerk kan zijn geweest.

Als we even het hele verhaal van vuurwerk zwart maken er buiten laten. Dit is een hele kwalijke zaak! Er gebeurt iets, niks wijst erop dat het vuurwerk is en toch krijgt dat de schuld. Als er een gaslek is of een ander probleem dan blijft dat nu dus gewoon doorgaan omdat de politie de conclusie al heeft getrokken. Als morgen ineens de halve straat de lucht in gaat als gevolg van bijvoorbeeld dat gaslek wat dan? Wie ze kop gaat er dan rollen? Komt bonte dan vertellen dat er een aanslag is geweest met een cobra?

Ik vind het zielig en zwaar schandalig dat zodra de zomer voorbij is vuurwerk ineens oorzaak wordt van ongelukken die de rest van het jaar ook gebeuren alleen dan zonder aandacht en zonder dat vuurwerk de schuld krijgt.

Lang leven de media

Het is een ondergrondse papiercontainer, in het verleden is deze al eens in de brand gegaan.
Omdat het toen december was ging men uit van vuurwerk.
Nu trekt men weer die conclusie.

Buurtbewoners roken aceton, dit is een geur die je niet verwart met iets anders.
1 plus 1 = 2 , meestal dan. :wink:

dit is echt geen vuurwerk geweest. misschien wel een mix als ontstekings middel. net zoals dat hele Enschede verhaal, dat was ook niet door vuurwerk alleen.

Gasexplosie moet het geweest zijn! Zelfs een ..... 8 of iets dergelijks zou zoiets niet omhoog kunnen krijgen.

Waardeloos artikel btw!

Back
Bovenaan