Consumenten vuurwerkshow freaks

Dit jaar met 7 vuurwerkliefhebbers een leuke show met consumentenvuurwerk voor de wijk georganiseerd. Dit keer zonder schietkisten maar gewoon lekker gefakkeld op 3 posities en dat ging top! Timing en samenwerking was heel goed en het publiek heeft enorm genoten.

Er waren circa 1.000 mensen op af gekomen dus dat maakt het voor ons ook super leuk om zo te kunnen doen.

De schietlijst:
4a83afb9-3925-48e6-82c9-213e768be62c.jpeg

Hier de video:

Laatst bewerkt:
top hoor en wat is het toch lekker als je mede pyro's /liefhebbers erbij hebt om ook zo iets neer te kunnen zetten ,lekker bezig mannen👍👍👍👍 en dit is naar mijn idee ook het perfecte beeld waar de traditie voor staat ,samen genieten met je straat ,buurt of zelfs hele gemeenschap !! zonder ellende en alleen maar genieten ,kan helaas niet meer in de grote steden maar dit zegt alles ,traditie moet behouden blijven !!!

Laatst bewerkt door een moderator:
kolos klapt zeker goed, welke lijn is die?
geen idee ,maar hij viel mij ook direct op ,ik zie op de schietlijst dat die 40 sec duurt dus moet wel een redelijk blokje zijn ,ken hem qua naam alleen van iskra eerlijk gezegd maar is volgens mij geen f2 dan maar f3

Gast 24030 zei:
top hoor en wat is het toch lekker als je mede pyro's /liefhebbers erbij hebt om ook zo iets neer te kunnen zetten ,lekker bezig mannen👍👍👍👍 en dit is naar mijn idee ook het perfecte beeld waar de traditie voor staat ,samen genieten met je straat ,buurt of zelfs hele gemeenschap !! zonder ellende en alleen maar genieten ,kan helaas niet meer in de grote steden maar dit zegt alles ,traditie moet behouden blijven !!!
Klopt helemaal! Zo hoort het gewoon te gaan, de buurt is super enthousiast en zelfs de Wijkraad heeft meegeholpen met het het promoten hiervan en een poster + open betaalverzoek gedeeld. Alleen maar lof en positieve reacties uit de buurt en omdat we dit om 18.30uur al doen konden er ook heel veel kinderen komen kijken. We hadden vuurwerkbrillen, sterretjes en een aansteeklont voor alle kinderen, dus die hadden daar de rest van de avond ook nog plezier van. Uiteindelijk ongeveer 200 verschillende donaties gehad, dus dat zegt ook genoeg!

Hopelijk kunnen we dit nog lang zo samen met de liefhebbers en de buurt op een mooie, veilige, gezellige en fijne manier voortzetten.

Gast 24030 zei:
geen idee ,maar hij viel mij ook direct op ,ik zie op de schietlijst dat die 40 sec duurt dus moet wel een redelijk blokje zijn ,ken hem qua naam alleen van iskra eerlijk gezegd maar is volgens mij geen f2 dan maar f3
Dat is de Kolos van Iskra inderdaad

Super gaaf gedaan zeg!! Jaloers op zo een buurtje hoor...wat is er nou mooier dan zoiets met een groep liefhebbers neerzetten en dr ook nog zulke positieve reacties vanuit de buurt op krijgen.

Geweldige show hebben jullie neergezet zeg, ziet er tof uit. En wat een volk dan zeg, dat is tog prachtig. En 200 donaties en een wijkraad die mee helpt denken, mooier kan haast niet.

Back
Bovenaan