Constellation

Tunit

VWC lid
Dit product wordt niet meer verkocht sins 2008.

fnvlf6.jpg

Artikelnummer: 40
Artikelnaam: Constellation single shot Mortier
Netto Kruitgewicht:
Aantal Schoten: 1 schot
Effectomschrijving: 3 Assortie mortieren single shot Shell;
A : Zilverstaart exploderend in groene glitterende peony
B : Zilverstaart exploderend in citroengele peony
C : Zilverstaart exploderend in rode peony met witte glittering
Richtprijs: €8,00,-
Film: Mortier C

Film van Ruben

Laatst bewerkt:
Op mijn film ziet hij er nog wat mager uit maar dat was hij zeker niet. Dit is echt een heel groot ding. 2'' ongeveer. In de mortier zit ook nog een echte shell zoals wij ze illegaal kennen. We hadden er een dag voor oud en nieuw twee afgestoken. Het zijn echt hele mooie dingen. Ze stijgen hard op en knallen hard uit elkaar. Misschien iets hoog maar het zijn dan ook echte shells die er uit vliegen, dat maakte het weer speciaal. De verkeuring zoals in het film kwam er ook heel mooi uit.

Alleen de prijs is iets te hoog. Wij kochten ze (3st) voor 15 euro, voor die prijs zijn ze nog net aan te doen vanwege de gigantische (voor legale begrippen) effecten.

Met vriendelijke groeten,
Di Resta

Ja op het filmpje is hij egr magger maar hij ziet er toch best mooi uit, het zijn schitterende dingen alleen de prijs is inderdaad tehoog

Hij komt misschien wel wat mager over ja, maar het is duidelijk te zien (aan de snelheid waarme hij opstijgt bijvoorbeeld) dat hij hoog opstijgt. En dat staat me wel aan, vind het altijd wel leuk als schoten hoog opstijgen, vooral als het effect dan nog goed uit de verf komt.
En dat is hier wel goed gelukt, als ik Di Resta moet geloven.
:bye:

Back
Bovenaan