[Compound] Man met de hamer

Scav

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 03409
Artikelnaam: Man met de hamer
Bruto Gewicht: 7 kg
Netto kruitgewicht: 1816 gram
Aantal schoten: 130 schoten
Effectomschrijving: Biem! Geweldige 130 schots compound, zeer gevarieerd en alle cakes zijn al doorverbonden, dus slechts 1 keer aansteken.
Max. tube diameter: 25
Tijdsduur: 112-120 sec.
Stijghoogte: 20-25 meter
Kartoneenheid: 1
Adviesprijs: €…

03409-Man-met-de-hamer-kopi%C3%ABren.jpg

zag er goed uit de op de demo avond hoe verder je na uit kwam van de box hoe beter hij werd.

prijs is 59.95

Misschien is er eerder over gediscussieerd maar mij valt op dat de demofilmpjes van Lesli zoveel verschillen met de straatfilmpjes. Bijvoorbeeld Man met de Hamer/Weltmeister: in het demofilmpje gaat ie sneller en feller qua effect dan het straatfilmpje.

Wat prijs betreft lijkt het me een goeie maar is dit nou een aanrader of kun je beter wat extra besteden aan een andere compound?

Tja.. ik zit een beetje in dubio. Het is een matige box, maar voor de prijs waar hij nu voor staat als omlabeling in de actie, koop je geen 1800gr box meer tegenwoordig. Toch?

FB_IMG_1664826229847.jpg

De box heeft geen wow effect. Maar net wat je zegt, voor dit geld koop je geen compound meer. Ik heb deze gekocht en zal deze één van de eerste boxen zijn die ik in mijn project afsteek en een opmaat zijn naar het serieuzere werk.

Tja.. ik zit een beetje in dubio. Het is een matige box, maar voor de prijs waar hij nu voor staat als omlabeling in de actie, koop je geen 1800gr box meer tegenwoordig. Toch?

Bekijk bijlage 67170
Nope, en zo ben ik ook gaan denken maar ik wil wel een béétje kwaliteit voor dat geld (bij een boek denk ik wel 3x om dit bedrag neer te leggen...) en daar voldoet deze toch echt niet aan; kleine, onregelmatig gespreide boeketten.

Kruitinhoud is ook niet om je scheef op te kijken; zelfde bedrag leg je ook voor een 1100grammer neer als ie overtuigt, en zie wat men uit 10gr/sh weet te halen tegenwoordig...

Back
Bovenaan