Fric VWC lid 16 mei 2013 #1 In augustus komen de Commandos Percu naar Den Bosch. Ze treden dan op voor het theaterfestival Boulevard.
In augustus komen de Commandos Percu naar Den Bosch. Ze treden dan op voor het theaterfestival Boulevard.
hardcore0438 VWC lid 10 aug 2013 #3 Wauw dat ziet er echt gaaf uit ! HEb je een locatie ,datum en tijd ?
Fric VWC lid 10 aug 2013 #4 hardcore0438 zei: Wauw dat ziet er echt gaaf uit ! HEb je een locatie ,datum en tijd ? Klik om te vergroten... Vanavond de laatste show in Den Bosch op de Pettelaarse Schans. 22.00 uur , er zijn alleen nog staanplaatsen.
hardcore0438 zei: Wauw dat ziet er echt gaaf uit ! HEb je een locatie ,datum en tijd ? Klik om te vergroten... Vanavond de laatste show in Den Bosch op de Pettelaarse Schans. 22.00 uur , er zijn alleen nog staanplaatsen.
the cigarman VWC lid 10 aug 2013 #6 Doet mij aan Slagerij van Kampen denken. Als je van Commandos Percu houdt, dan kan ik Slagerij van kampen je ook aanraden.
Doet mij aan Slagerij van Kampen denken. Als je van Commandos Percu houdt, dan kan ik Slagerij van kampen je ook aanraden.