Column vuurwerk en ik

Hahaha geweldige reacties hier ook he, humor haha echt:p

Maar dat we dit nog lezen/posten jongens. Ik begin er niet aan.

Ons houden ze toch niet meer tegen???:p

Deze meneer heeft een slechte jeugd gehad denk ik.
En knikkerde dus blijkbaar altijd alleen.

Hij lijdt volgens mij aan het syndroom van Arno Bonte. Kort gezegd;"Aandachtsgeilheid".
Kon het niet laten nog een kort berichtje erachteraan te sturen op die site, maar ben nu echt klaar met 'm.

volgens mij is het eraf gehaald allemaal. Of heb ik het mis?
Kon mijn laatste reactie op hem niet meer plaatsen.
greetzz

Ik had wel een klacht ingediend over zijn taalgebruik :rolleyes:
Maar iets zegt me dat we van hem nog niet af zijn.

Aan de andere kant; laat 'm lekker in zichzelf mompelen daar.

Beetje triest. Jammer dat hij het zo op moet vatten. Dialoog was interessanter geweest
Klopt. Aan de andere kant hebben we eigenlijk alleen maar soortgelijke zwakke responses van hem gezien. Denk niet dat we (als maatschappij) wat aan hem hebben qua inbreng op dit onderwerp. Je grieven uiten is één en nooit een probleem, denk ik. Maar mensen willens en wetens beledigen gaat mij ecbt te ver.

Klopt. Aan de andere kant hebben we eigenlijk alleen maar soortgelijke zwakke responses van hem gezien. Denk niet dat we (als maatschappij) wat aan hem hebben qua inbreng op dit onderwerp. Je grieven uiten is één en nooit een probleem, denk ik. Maar mensen willens en wetens beledigen gaat mij ecbt te ver.

Dit kan je dus ook doen met columns van anderen. Gewoon op nette wijze reageren op de columns. Social media bieden ons de kans om een serieus tegengeluid te laten horen. Hier liggen onze kansen overduidelijk.

Ik heb hier wat meer informatie over, ik stuur je nog wel een privebericht hierover.

heeft die pannenkoek z'n vreselijk geschreven column nou verwijderd? Haha niet te geloven. Dat je als volwassen kerel dit soort geblaat publiceert waarin je kinderen uit scheld en dan als je een tegenreactie krijgt snel weer verwijderen hahaha.

En dan dat stukje over brood, en sinterklaas, serieus is die kerel niet gewoon een fake profiel ofzo die een typetje probeert te spelen? Ik kan moeilijk geloven dat er iemand bestaat die over zulke dingen zelfs een uitgesproken blaatmening heeft!

Back
Bovenaan