Colpo Thunder

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mavcovic Bekijk bericht
Klopt het dat deze niet te bestellen zijn bij pick-up points?

Het is mij gelukt bij Vuurwerk Huizen. Wellicht omdat Vuurwerk Huizen ze zelf ook heeft in het assortiment? Staat echter maar als 1x op de bestellijst. Echter bestel als 1+ 1 gratis. Hoe zit dit?

Je besteld er 1 en krijgt de tweede er gratis bij sander

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mavcovic Bekijk bericht
Klopt het dat deze niet te bestellen zijn bij pick-up points?

Het is mij gelukt bij Vuurwerk Huizen. Wellicht omdat Vuurwerk Huizen ze zelf ook heeft in het assortiment? Staat echter maar als 1x op de bestellijst. Echter bestel als 1+ 1 gratis. Hoe zit dit?

Ik heb ze ook in Huizen besteld met de openingsactie van de Mania site :D

Ik heb ze ook in Huizen besteld met de openingsactie van de Mania site :D

Jep, moest mij ineens in Vuurwerkmania verdiepen omdat Patrick dat gaat leveren, kostte mij 5% korting. Normalerwijs houd ik het bij Evolution, Pangu en Wolff. Kon echter een Rumble in the Jungle niet laten liggen. Ook niet met 'maar' 25% korting i.p.v 30%. Voor de gein ook de Colpo Thunders (en Dragstar Rockets) erbij gedaan. Het is minimaal 10 jaar geleden dat ik NL knalvuurwerk gekocht heb. :D Deze komen echter redelijk goed over.

Ik kijk er naar uit om deze weer af te steken tijdens de jaarwisseling. Dikke aanraders. Onze DarkSoul dacht zelfs even dat hij buiten nitraatjes hoorde toen ik ze buiten aan het stoken was en hij nog in de winkel was.

Ik had nooit verwacht dat Nederlands knalvuurwerk weer zo goed zou worden.

Laatst bewerkt:
Rubro heeft hier toch een omlabeling van? Dit jaar maar eens proberen dan :)
De Vuurwerkmania dealer heeft ze helaas niet.

De kwaliteit is ook gewoon goed te noemen! De knal is constant en van de 20 stuks (Rubro) die ik had geen enkele weigeraar!

Afgelopen jaarwisseling hebben we bij de stookmeeting een flink aantal doosjes gestookt. Stuk voor stuk lekkere knallen. Echt de moeite waard om weer te kopen dit jaar.

4 pakjes van gestookt om 6 uur. Ze gingen voor Nederlandse begrippen goed, maar vergeet niet dat het Nederlands knalvuurwerk is.

Na een jaartje drogen knallen ze nog beter. Fatsoenlijke dinkies, kan je mee voor de dag komen.

Dan heb ik de nieuwe batch, gips boven kant en klei onder kant, wel super harde huls, maar de knal vlinke tegenvaller niet veel harde dan een gewone kanonslag, had even gekeken na de kruid inhoud en ja hoor 0.80 gram en de doosje 16 gram vandaar. die mega korsar had nog de eerste generatie zit 1.5 gram toppers . We worden weer genept weer een afbraak van het knal vuurwerk.

Stooksessie met een pakje Colpo Thunders en idd de 0,8g versie! Opzich prima knallers die bijv harder gaan dan de Power Thunders! Er zat wel degelijk wat verschil met de Mega Korsars van 2 jaar geleden!

Stooksessie met een pakje Colpo Thunders en idd de 0,8g versie! Opzich prima knallers die bijv harder gaan dan de Power Thunders! Er zat wel degelijk wat verschil met de Mega Korsars van 2 jaar geleden!

Wat een oplichterij zeg:mad: is schandalig van woorden wat ze met deze knallers hebben gedaan zeg
:bonk: van 2 gram na 0.8!!!!!!!!! wat een verschil zeg kun je beter de kleine knallers halen van rubro knallen net zo hard voor 0.45 die mega korsar is net zelfde verhaal

Als er dan ook wat is wat in onze ogen prima presteert moet je eigenlijk gelijk inslaan. Da,s risico nemen en gokken.Het gaat bijna allemaal minder worden of word afgekeurd. Voorbeelden genoeg. Cruise Rocket, Colpo Thunder, Mega Korsar, diverse singleshots etc.

Nu snap ik waarom ze flink tegenvielen ondanks alle lovende recensies. Eens maar nooit meer:no:

Back
Bovenaan