Colourful Palms

Viva la Bang

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 6019
Artikelnaam: Colourful Palms
Bruto Gewicht: 1250 gram
Netto kruitgewicht: 352 gram gram
Aantal schoten: 19 schoten
Tube diameter: 30 mm
Effectomschrijving: nnb
Stijghoogte: 20-25 meter
Kartoneenheid: 8/1
Adviesprijs: Adviesprijs : € 39,99
Folderprijs : € 32,50
Onlineprijs : € 26,50
Freakprijs : Vraag je lokale dealer

O.a. te koop bij: Onlinevoorverkoop.nl

6019_ColourfulPalms.jpg

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Wij danken GBV-WECO voor deze informatie.

Laatst bewerkt:
Zie je niet vaak meer voor mijn idee, dat er losse 19 shots nieuw verschijnen, of ligt dat aan mij?
Ben benieuwd naar de filmpjes.

Oeh interessante naam ja. Ben benieuwd naar de uitwerkingen en de afwerking. Omdat dit een losse pot is hoop ik toch wel op iets van voetjes eronder voor stabiliteit.

Zie je niet vaak meer voor mijn idee, dat er losse 19 shots nieuw verschijnen, of ligt dat aan mij?
Ben benieuwd naar de filmpjes.

Klopt inderdaad, dat zag je vroegah meer. Hardix had er een aantal en het meest recente wat ik me kan herrinneren is van Pangu ( die had de Brasilian Box cakes los onder een ander label ).

Inderdaad erg mooi cake. Als die zo in de straat komt is het echt een must have voor mij.

Hele gave cake hoor, boeketten zijn goed uitgevoerd en blijven goed hangen. Zeer benieuwd naar de prijs van deze.

Dit ziet er erg interessant uit! Goed uitgevoerd effect en 19 shots cake, altijd één van mijn favorieten. Leuk om tussendoor weg te stoken. Benieuwd naar de prijs!

Ik snap jullie enthousiasme niet helemaal. Ik zie namelijk een effect wat een beetje op een palm moet lijken, maar ook wel behoorlijk snel verdwijnt.
Het enige wat mij opvalt is de mooie felle blinkertjes en de "opgepompte" burst ?

Ik snap jullie enthousiasme niet helemaal. Ik zie namelijk een effect wat een beetje op een palm moet lijken, maar ook wel behoorlijk snel verdwijnt.
Het enige wat mij opvalt is de mooie felle blinkertjes en de "opgepompte" burst ?

Helemaal mee eens. Leuke kleurtjes maar geen echte palm, jammer.

Back
Bovenaan