Coloured peonies

Als die nieuwe label maar niet te nadelen van de prijs komt. Ik hoor namelijk nog geruchten over een paar idioten prijs verhogingen. En enkele verlagingen :(

De nieuwe labels zijn niet te nadelen aan/van de prijs, wanwege o.a. de CE markering zijn er een aantal prijswijzigingen. Ik vind persoonlijk de labels van de 5000-5061 niet echt denderend.
 
Een nieuwe label moet altijd onwikkelt worden hoe simpel ook. Moet toch iemand voor betaalt worden. Kost dus altijd een beetje geld :) Maja we zullen zien. GVB beweerd tegen een lid in een ander topic om dit jaar met een goede progamma te komen Qua vuurwerk dus ben benieuwd. :)
 
Bedoel je met een lid mij misschien?..
Ik geloof idd dat gbv zijn best doet.. Wat het zal opleveren zullen we noh mee moeten maken.
Maar een bedrijf de grond in trappen kan altijd nog:wink:.
Maar goed we wachten maar af voordat we van alles gaan speculeren.
 
Deze dit jaar op oudjaars dag er maar bij gepakt. Toen ik even in het dorp nog Asian Thunders bull pack bij haalde. Moet zeggen best een leuk ding. Maar Rubro En royal dingen van 7.25- 7.95 Zijn wel stukie beter ;)
 
Heerlijk deze nostalgie, een van mijn eerste potjes. Eigenlijk waardeloze uitwerkingen maar maakt de herinnering niet minder mooi :)
 
Back
Bovenaan