Colossal *NIEUW 2025*

Waarom ik deze box vond tegenvallen is omdat die gewoon wat burst en spreiding mist. En wat je wel mag verwachten bij een dure box uit de Poema lijn. En dan kan je denken van ja alles is kooiloos geworden en dat snap ik... Maar bijvoorbeeld Crazy Cyclone, Gold Navy, Golden Tower en de RoLux 50 hadden wel dat beetje meer power om indruk te maken en zijn daardoor wel goed bevallen.
Je krijgt wel echt een 10 voor je camerawerk. Wat een topkwaliteit film. Deze box is door de selectieronde gekomen door de unieke wijze van 5 verschillende soorten waaiervormen. Iets wat we niet vaak tegen zijn tegengekomen.

Je krijgt wel echt een 10 voor je camerawerk. Wat een topkwaliteit film. Deze box is door de selectieronde gekomen door de unieke wijze van 5 verschillende soorten waaiervormen. Iets wat we niet vaak tegen zijn tegengekomen.
Hahah dankjewel! Ik heb nog aardig wat producten van jullie op film staan. Want ik ben normaal gesproken topkwaliteit gewend van jullie. dus er was uiteraard veel Wolff in de collectie. ;)

Back
Bovenaan