Colossal *NIEUW 2025*

Koala

VWC lid
Artikelnummer: 6968
Artikelnaam: Colossal
Bruto Gewicht: 13 kg
Netto Kruitgewicht: 1983 gram
Aantal Schoten: 140 schoten
Effectomschrijving: Aanschouw dit kolossaal meesterwerk. Een uniek stuk vuurwerk met 5 verschillende soorten waaiereffecten. Dit is de topper van de avond!
Tube diameter: 25 mm
Kartoninhoud: 1/1
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Adviesprijs: €225,00

6968-Colossal-B.png

Ben ik met je eens Knettermans. Er zitten mooie stukken tussen, maar hij overtuigd mij niet helemaal. Denk wel dat het alsnog geen gek ding voor in de straat is.

Effecten zijn heel erg mooi wel, je ziet dat ze inspiratie hebben opgedaan van riakeo. De opbouw vind ik echter vreemd. Om en om v-shape in het begin en waarom de twee rijen 30mm in het midden van de box snap ik niet zo goed

Bekijk bijlage 1821084

Mega doos! Gek dat hier relatief weinig reacties op komen in het topic...
Ik denk persoonlijk dat deze doos teveel concurrentie heeft van andere dozen in de prijsklasse. Voor 180 euro kan je een hoop mooi vuurwerk kopen. Ik denk dan ook dat de keuze van de freaks op andere producten zijn gevallen. De meeste 144s-25mm bakken (wel i shape dan) kan of kon je rond de 100 euro vinden en ik denk dat de 'freaks' op dit forum toch eerder voor die keuze zullen gaan. Desalniettemin is het zeker een mooi product maar denk niet dat het snel een product is wat freaks zullen aanschaffen.

We kunnen ook niet de hele wolf collectie kopen. Al hebben jullie wel een bijzonder goede poging gedaan met al die nieuwe productie. Wat mij betreft wint Wolf de prijs voor importeur van het jaar.

Back
Bovenaan