Coloring Willows

Zo te zien nog een weekje beschikbaar voor EUR 74,99:

Bekijk bijlage 63181

Op de productfilm lijkt het een topbak voor de Willow liefhebber. Iets teveel van hetzelfde voor mijn smaak, maar dat is voor degene die shows schieten met blokken juist weer vaak een pre. Op bovenstaande film is de schietvolgorde dus wel anders dan in de productfilm, kan mij voorstellen dat dat nog wel een verschil kan betekenen voor de liefhebber. En bij Cafferata is het, buiten de Showtime lijn, sowieso toch altijd afwachten.

Als die dit jaar weer in de aanbieding komt, denk ik dat ik m toch mee pak. Willows zijn zoooo mooi!

Dus nu zelfs als aanbieding toch bijna 60% duurder dan vorig jaar en ook bij dit product lag het nog in de bunker (had 'm vorig jaar toch kunnen bestellen voor 75 euro, maar ze annuleerde het) en vraag ik mij af of dit nog wel een beetje eerlijk is tegenover de consument. Mij in ieder geval niet gezien, nog steeds veel te duur.

Ik zie eur53 gratis vuurwerk bij het artikel staan. Maar dat komt natuurlijk te vervallen na invoer actie code. Was te mooi om waar te zijn :wink:

Nee het blijft bij €20 gratis vuurwerk want de kortingscode elimineert het gratis vuurwerk bedrag wat je van de compound zelf had kunnen krijgen.

PXL_20231228_085901056.jpg

Deze gekregen als vervanger voor de Temptation Willow (jammer maar het is niet anders).
Wel een sierlijke bak en niet perse een slechte vervanger.
We gaan het zien, enige compound die ik heb voor 12 uur dit jaar. :)

PXL_20231228_100119951.jpg

Bijlagen

• PXL_20231228_100110343.MP.jpg
    PXL_20231228_100110343.MP.jpg
    170,4 KB · Weergaven: 19
Laatst bewerkt:
Oef, da's wel een hard gelag hoor.
Afgescheept worden met 50 shots 1,2" ipv 100 shots 1,2" hoef je echt niet te accepteren. Zou er 2 vragen en als dat niet kan geld terug, en nooit weer komen bij die winkel.

Bekijk bijlage 78656

Deze gekregen als vervanger voor de Temptation Willow (jammer maar het is niet anders).

Oef, da's wel een hard gelag hoor.
Afgescheept worden met 50 shots 1,2" ipv 100 shots 1,2" hoef je echt niet te accepteren. Zou er 2 vragen en als dat niet kan geld terug, en nooit weer komen bij die winkel.

Het is 100 schots 30mm 1,9 en een beetje kruit. De flap van de doos staat open daarom lijkt het op 50 schots.

Bekijk bijlage 78656

Bekijk bijlage 78670

Heel eerlijk? Vond deze afgelopen jaar harder presteren dan die 1,2 glittering.
Burst is echt degelijk beter en de kleuren zijn feller..

Je hebt dus in mijn optiek een goede vervanger

Heel tevreden over, echter zaten er in de laatste cake wat "ploffertjes".
Al met al een goede vervanger voor de 1.2 Temptation Willow. :)

Ik ben niet snel positief over WTF / Cafferata producten, veelal vanwege de belachelijk hoge prijzen, deze echter als vervanger gekregen voor de Platinum Sensation en ik moet zeggen dat deze box mij in positieve zin verrast heeft met mooie heldere kleuren en een stevige burst. Als ik hem tegen zou komen voor een leuke prijs zou ik hem zo weer aan de collectie voor dit jaar toevoegen.

Ik ben niet snel positief over WTF / Cafferata producten, veelal vanwege de belachelijk hoge prijzen, deze echter als vervanger gekregen voor de Platinum Sensation en ik moet zeggen dat deze box mij in positieve zin verrast heeft met mooie heldere kleuren en een stevige burst. Als ik hem tegen zou komen voor een leuke prijs zou ik hem zo weer aan de collectie voor dit jaar toevoegen.

Tjah maar wat is een leuke prijs. Ik heb dit jaar 96 euro betaald voor deze box, maar de prijs van 179 euro heb ik er echt niet voor over (ook al was hij mooi). :bonk:
Geen idee welke freak acties er dit jaar zijn geweest met WTF boxen, maar het was voor mij gevoel allemaal duur!

Tjah maar wat is een leuke prijs. Ik heb dit jaar 96 euro betaald voor deze box, maar de prijs van 179 euro heb ik er echt niet voor over (ook al was hij mooi). :bonk:
Geen idee welke freak acties er dit jaar zijn geweest met WTF boxen, maar het was voor mij gevoel allemaal duur!

Ik had de Platinum Sensation voor 110 besteld waar ik de Coloring Willows nu dus voor kreeg. Dat vind ik hem wel waard. 179 zou ik er nooit voor betalen maar in een freakactie in de prijsklasse 100 tot 120 euro zou ik hem wel meepakken.

Ik had de Platinum Sensation voor 110 besteld waar ik de Coloring Willows nu dus voor kreeg. Dat vind ik hem wel waard. 179 zou ik er nooit voor betalen maar in een freakactie in de prijsklasse 100 tot 120 euro zou ik hem wel meepakken.

Dat bedrag vindt ik hem ook wel waard inderdaad!

Back
Bovenaan