Coloring Willows

Koala

VWC lid
Artikelnummer: 3459
Artikelnaam: Coloring Willows
Bruto Gewicht: ... kg
Netto Kruitgewicht: 1946 gram
Aantal Schoten: 100 schoten
Effectomschrijving: ...
Tube diameter: ... mm
Kartoninhoud: .../...
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Adviesprijs: €199,99

5f6b57e298ab6_700x700.jpg

Wij danken Cafferata Vuurwerk voor deze informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Moet zeggen, die salvo's doen m wel goed hoor! En meen dat deze afgelopen weekend als stunt voor 75 euro stond. Dan heb je gewoon een retedikke box in de straat! Eentje om te onthouden!

leuke doos als je hem voor 75 kan kopen. Ik vind alleen de adviesprijs 200 euro echt veel te hoog. Het is niet echt een bijzondere doos.

Prima box als je hem voor 75 kan krijgen. Heeft wat weg van de 1.2 glitter wilow to color van volt

leuke doos als je hem voor 75 kan kopen. Ik vind alleen de adviesprijs 200 euro echt veel te hoog. Het is niet echt een bijzondere doos.

Ze hebben altijd torenhoge prijzen, maar vaak ook goede aanbiedingen. En juist van die aanbiedingen moet je het hebben. 75 voor deze box is prima te doen

Als ik zo naar de doos kijk, dan bevat deze maximaal 1000 gram. Dan wil ik hem toch graag wel eerst live zien.

Benieuwd hoe deze in het echt overkomt, een adviesprijs van 200 euro slaat natuurlijk ook helemaal nergens op

Iemand het idee dat deze ook maar in de buurt komt van de demofilm? Cafferata staat er niet echt om bekend om goede demo films te maken. Heb erg getwijfeld afgelopen weekend om hem aan te schaffen voor de gestelde prijs maar durfde het toch niet aan. Uitwerking op film is wel goed.

Iemand het idee dat deze ook maar in de buurt komt van de demofilm? Cafferata staat er niet echt om bekend om goede demo films te maken. Heb erg getwijfeld afgelopen weekend om hem aan te schaffen voor de gestelde prijs maar durfde het toch niet aan. Uitwerking op film is wel goed.

Ik deel je mening, ben ook altijd huiverig met caffarata, maar ben ook niet heel bekend met het merk. Fonteinen maken ze wel als de beste!

Als ik zo naar de doos kijk, dan bevat deze maximaal 1000 gram. Dan wil ik hem toch graag wel eerst live zien.

Voor de adviesprijs van 199,99 kun je wellicht ook niet meer dan 1000gr verwachten, toch? :devil:

Daarnaast inderdaad tricky om deze op basis van een filmpje of demo aan te schaffen. Lijkt veel op de 1.2 glitter wilow to color. Dan zou ik die laatste toch eerder voor 75,- (of iets meer) aanschaffen. Weet je tenminste zeker dat er een mooie box bij je in de straat staat.

Voor de adviesprijs van 199,99 kun je wellicht ook niet meer dan 1000gr verwachten, toch? :devil:

Als je naar de afbeelding kijkt, dan lijkt deze slechts 2 cakes te bevatten, daarom mijn aanname van 1000 gram ( 2 x 500 ). :devil:

Laatst bewerkt:
Bij de demo werd deze vermeldt als 100sh 30mm 2 kilo box. De (sample) compound die geschoten was, was ook duidelijk 30mm

Zojuist door Caffera... uuhh World Toughtest Fireworks bevestigd dat afgelopen demo deze box in productie is geschoten.

Wat mij betreft een absolute no-brainer voor de actieprijs van €75,-. Ik denk dat als die écht zo in de straat staat, dit de compound van het jaar kan zijn.

Gaat iemand m bestellen? Ik neig er heeeeel erg naar, ondanks ik de Evobomber al op de lijst heb...

Ik bestel al heel lang niks meer bij wat nu WTF heet zonder straatfilm.

"Productie" op demo's kan trouwens net zo goed een "productie sample" zijn. En dat ligt misschien niet eens aan de importeur. Ik bedoel dat als er producten speciaal overgehaald worden voor een demo het in feite nog steed een sample kan zijn, een box die handmatig in de fabriek in elkaar gezet is wetende dat die voor een demo bedoeld is.
Alleen als er een willekeurige box uit het magazijn getrokken wordt beschouw ik het echt als productie.

Los daarvan heeft Cafferata bij mij al lang geleden het voordeel van de twijfel verloren.

Maar film ziet er goed uit :D

Zo te zien nog een weekje beschikbaar voor EUR 74,99:

244883749_4884541164912907_3695192437999372225_n.jpg

Op de productfilm lijkt het een topbak voor de Willow liefhebber. Iets teveel van hetzelfde voor mijn smaak, maar dat is voor degene die shows schieten met blokken juist weer vaak een pre. Op bovenstaande film is de schietvolgorde dus wel anders dan in de productfilm, kan mij voorstellen dat dat nog wel een verschil kan betekenen voor de liefhebber. En bij Cafferata is het, buiten de Showtime lijn, sowieso toch altijd afwachten.

Laatst bewerkt:
op bovenstaand filmpje komt deze wel heel erg goed over. En wat ik tot nu toe heb gezien van de WTF collectie komt het toch vaak in de buurt van het filmpje. Ik denk dat 75 euro voor deze bak een zeer goede koop is. bij meer budget had ik deze zeer zeker erbij genomen.

Niet echt heel bijzonder wel goede ronde boeketten en goede burst als ik dat filmpje zo zie . Verder niet echt heel spannend ofzo

Back
Bovenaan