Colorfull Peony

Artikelnummer: 5065
Artikelnaam: Colorfull Peony
Netto Kruitgewicht: 500 gram
Aantal Schoten: 36 schoten
Effectomschrijving: 36 schots cake met grote gekleurde sterren en harde knallen.
Tijdsduur: 25 sec
Hoogte: 50m
Verpakking: 4/1
Richtprijs: 50.00

564b348adcbf4.png

Laatst bewerkt door een moderator:
Omdat ik aan het slapen was bij m'n bestelling controleren kreeg ik deze cake ipv een andere. Hij knalde goed hard op een mooie hoogte maar voor 50 euro mag je wel wat meer verwachten.

Erg mooie kleuren, maar sommige boeketten zijn wel snel vervlogen. Wat baal ik dat er zo weinig van deze peony cakes zijn.

Blijft echt een prachtige cake op film! Hoop deze binnenkort live mee te maken, zodat ik een keuze kan maken richting oud en nieuw!

Wat een bak is dit! Ernstig onderschat!

We hadden hem gekocht omdat het effect me aansprak, filmpjes of geen filmpjes. Ik had intresse! Bij het afsteken kwam een fout boven gedreven, hij begon met de finale. Voor de rest schoot hij de schoten op een perfect tempo weg en bleven de boeketten lang hangen! Kleuren waren prachtig en de boeketten ook nog eens groot! Wat mij betreft een prima cake!

Ik ga deze dit jaar ook voor in de straat proberen. Nu meerdere malen op een demo gezien, waar deze altijd overtuigt.

Hij kost wat, maar dan heb je ook wat! Prachtig helder kleuren, in het echt indrukwekkender dan op film. Het rappe tempo zorgt voor een mooi kleurenpalet in de lucht. De film is op een ruime afstand genomen. Zelf stond ik er een paar meter vandaan.

Wie al een tijd twijfelt of echt een mooie multicolor cake zoekt en er niet om geeft dat hij een vrij korte tijdsduur heeft: ik raad hem aan!

Heb in het verleden wat cakes gehad van Showtime, maar hadden op de Fast Silver Whistling na allemaal 1 lont. Is wel 2-3 jaar geleden, dus zou veranderd kunnen zijn.

heel mooi ding, maar ook behoorlijk prijzig..
als ik goed geteld heb 36sh ?

showtime is sowieso wel erg prijzig. Maar wil je een showtje schieten dan zijn de cakes van showtime wel redelijk constant om te timen. Dus dat is wel een voordeel. Verder hebben ze ook echt wel een paar kwaliteitsproducten, maar je betaald er idd ook wel voor.
greetzz

Heb in het verleden wat cakes gehad van Showtime, maar hadden op de Fast Silver Whistling na allemaal 1 lont. Is wel 2-3 jaar geleden, dus zou veranderd kunnen zijn.

Klopt, echter hebben deze cakes volgens mij nu allemaal een reserve lont, dit moet namelijk ook ivm de CE als ik me niet vergis.

De nieuwe versie is een stuk slechter als de oude versie.
Hier kan je dat goed zien:

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Van 20:39 tot 21:13 word 4X de nieuwe versie geschoten (per 2),
meteen daarna word 4X de oude versie geschoten.
Wat je hier goed kan zien is dat de boeketten een stuk kleiner zijn geworden.
Daarnaast vind ik persoonlijk het oude tempo beter.

Back
Bovenaan