Colorful Sky

Ja. Goud is lastig filmen, zeker dit zwak oranje goud. Plus dat mijn camera niet ervoor ontworpen is. Maar er was wel degelijk een leuke gouden horsetail :) Niet supergroot ofzo, maar toch mooi zichtbaar, en erg leuk met die gekleurde tips. Het is een originele cake, dat zeker. Toch vind ik hem niet overtuigen. Het is een beetje zwakjes, een beetje traag, en een finale ontbreekt. Voor ruim dertig euro heb ik hem dan ook niet op de lijst gezet.

Origineel, maar zeker niet mijn smaak qua effect. Om in een projectje te verwerken kan hij erg leuk zijn, maar gewoon als losse cake vind ik hem naar niks.

Vind de effecten ook wat mager overkomen, maar dat kan aan het filmpje liggen.

Blimey! Dit ding is echt compleet anaal verkracht! :angry: Waar het tot twee jaar terug nog mooie horsetails waren, was hij vorig jaar al drastisch verminderd in uitwerking. Dit jaar is ie zo mogelijk nóg meer verneukt en mag er niet eens meer van een horsetails gesproken worden! Er poepen wat gekleurde balletjes uit en daar blijft het bij. Ik zou me zwaar genaaid voelen als consument wanneer ik dit zou kopen. Gelukkig hebben we een forum als VWC om de kwaliteitsbewuste consumenten op andere ideeën te brengen dan deze hoop gebakken lucht.

Als ik deze cake zie moet ik op de een of andere manier een beetje aan ''tequila'' denken. Maar ik zou m voor 30,- nooit nemen, zijn gewoon baby scheetjes die er vanaf komen. als de boeketten wat langer bleven hangen was het een ander verhaal geweest...

Ik was opzoek naar een cake met het falling leves effect voor mijn show. Deze dit jaar in de uitverkoop voor een +- €13,- kunnen kopen en daarvoor vond ik het een prima cake. Had er zelf nooit de volle 30,- voor betaald, dat vind ik hem niet waard.

Deze ook voor 12,95 kunnen krijgen en gebruikt aan het begin van een project. (Gevolgd door Splitonium en King Cobra van Lesli)
Voor zo'n bedrag is het een leuke cake, maar voor de normale €30,- is het gewoon te mager (En bovendien te grote pauzes tussen de rijen).

Filmkwaliteit is niet super.

Eddy.

Back
Bovenaan