Vuurwerkfeestje NL
VWC lid
Ommenabij de 89 nu zo links en rechtsHeel benieuwd wat dit in de freak gaat doen. Uitwerkingen zijn natuurlijk top.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ommenabij de 89 nu zo links en rechtsHeel benieuwd wat dit in de freak gaat doen. Uitwerkingen zijn natuurlijk top.
Bestelvuurwerk.nl locatie Hengelo (ov) heeft de nieuwe Pangu ook al in de webshop staan.In het Oosten al gespot ??
Dat weet je niet...is gewoon een sample videoHoppa! In de pocket! Werkelijk waar prachtig.
Vroeger kocht je ook de transbomber voor 45 euro, nog een betere bak.... snap je punt niet zo goed.Sorry maar niets bijzonders, spinners zijn leuk maar kocht verleden jaar de future aurora 144 shots 25mm, bijna 1.9 kg nem voor 79 euro én die overtreft dit toch wel in ieder opzicht, uiteraard mijn persoonlijke mening héooh ja én die presteerde beter dan zijn productie filmpje ook
Precies zoals ik zeg niet meer en niet minder man ,en transbomber voor 45 euro ???? Ik praat niet over vroeger maar afgelopen jaar én ook dit jaar komen er genoeg ,naar mijn idee zeg ik er maar weer bij betere opties straks, vindt het simpelweg te veel geld voor wat je krijgt,meer nietVroeger kocht je ook de transbomber voor 45 euro, nog een betere bak.... snap je punt niet zo goed.
Vind het wel meevallen tbh, zie gekkere prijzen voorbij komen. Over de kwaliteit valt nog weinig te zeggen. Zou liever deze voor 100 euro (adviesprijs) kopen dan de future aurora voor 165 euro (adviesprijs).Precies zoals ik zeg niet meer en niet minder man ,en transbomber voor 45 euro ???? Ik praat niet over vroeger maar afgelopen jaar én ook dit jaar komen er genoeg ,naar mijn idee zeg ik er maar weer bij betere opties straks, vindt het simpelweg te veel geld voor wat je krijgt,meer niet![]()
Nu, nu, nu!Deze ga ik morgen ook bestellen bij Kanjer!
Precies zoals ik zeg niet meer en niet minder man ,en transbomber voor 45 euro ???? Ik praat niet over vroeger maar afgelopen jaar én ook dit jaar komen er genoeg ,naar mijn idee zeg ik er maar weer bij betere opties straks, vindt het simpelweg te veel geld voor wat je krijgt,meer nietVroeger kocht je ook de transbomber voor 45 euro, nog een betere bak.... snap je punt niet zo goed.
Zoals gezegd 79 euro voor de future aurora afgelopen jaar, had die ook niet voor de adviesprijs van 165 gekocht hoor maar ieder zijn ding én vindt pangu dik geprijsd en weinig leveren voor je geld, en voor die 100 euro koop je straks genoeg 100 shots 30mm blokjes,dus hou je knaken nog effe in de knip zou ik zeggenVind het wel meevallen tbh, zie gekkere prijzen voorbij komen. Over de kwaliteit valt nog weinig te zeggen. Zou liever deze voor 100 euro (adviesprijs) kopen dan de future aurora voor 165 euro (adviesprijs).
Én mocht je hemzelf willen bestellen gebruik dan de code pangu15 voor 15% korting,Vind het wel meevallen tbh, zie gekkere prijzen voorbij komen. Over de kwaliteit valt nog weinig te zeggen. Zou liever deze voor 100 euro (adviesprijs) kopen dan de future aurora voor 165 euro (adviesprijs).
Maar je bent nu dus een aanbiedingsprijs (79 euro) aan het vergelijk met een adviesprijs. Wie weet staat deze straks ergens voor 60 te koop....Precies zoals ik zeg niet meer en niet minder man ,en transbomber voor 45 euro ???? Ik praat niet over vroeger maar afgelopen jaar én ook dit jaar komen er genoeg ,naar mijn idee zeg ik er maar weer bij betere opties straks, vindt het simpelweg te veel geld voor wat je krijgt,meer niet
Zoals gezegd 79 euro voor de future aurora afgelopen jaar, had die ook niet voor de adviesprijs van 165 gekocht hoor maar ieder zijn ding én vindt pangu dik geprijsd en weinig leveren voor je geld, en voor die 100 euro koop je straks genoeg 100 shots 30mm blokjes,dus hou je knaken nog effe in de knip zou ik zeggen![]()
Kopen man,je hoeft mij niet te overtuigen want ik vindt het niks, maar klaarblijkelijk vindt je het zelf nu dus ook teveel als ik je zo hoor??Maar je bent nu dus een aanbiedingsprijs (79 euro) aan het vergelijk met een adviesprijs. Wie weet staat deze straks ergens voor 60 te koop....
Als deze ook maar voor 80% in de buurt komt van de oude is dit gewoon een no brainer.
Én dan geef ik je zelfs nog een kortingscode van 15% ,dus 85 euro vindt je zelf dan ook nog teveel voor deze box ? Zitten we misschien dan toch redelijk op dezelfde lijn?Maar je bent nu dus een aanbiedingsprijs (79 euro) aan het vergelijk met een adviesprijs. Wie weet staat deze straks ergens voor 60 te koop....
Als deze ook maar voor 80% in de buurt komt van de oude is dit gewoon een no brainer.
Ikzelf zou het inderdaad niet betalen omdat ik de oude heb gehad. Ik vind 79 euro voor future aurora ook teveel, magere effecten en niet mijn smaak. Zo is er voor elke liefhebber en beurs een markt.Kopen man,je hoeft mij niet te overtuigen want ik vindt het niks, maar klaarblijkelijk vindt je het zelf nu dus ook teveel als ik je zo hoor??
Dan snap ik je hele reactie en discussie helemaal niet meer eerlijk gezegd, je spreekt mij aan op een mening over een product/prijs terwijl je het zelf ook niet koopt of de prijs wilt betalen?? Maar zoals je zegt voor iedere liefhebber een markt én beurs,laten we er zolang het nog kan maar zoveel mogelijk van genieten manIkzelf zou het inderdaad niet betalen omdat ik de oude heb gehad. Ik vind 79 euro voor future aurora ook teveel, magere effecten en niet mijn smaak. Zo is er voor elke liefhebber en beurs een markt.
Vakantiegeld word morgen pas gestort helaas :(Nu, nu, nu!
Idd, daarom zou ik de hele discussie niet opstarten..Dan snap ik je hele reactie en discussie helemaal niet meer eerlijk gezegd, je spreekt mij aan op een mening over een product/prijs terwijl je het zelf ook niet koopt of de prijs wilt betalen?? Maar zoals je zegt voor iedere liefhebber een markt én beurs,laten we er zolang het nog kan maar zoveel mogelijk van genieten manén je hebt de future aurora zelf nooit geschoten begrijp ik hier uit
![]()
Ik sprak je aan op je appels en peren vergelijk. Gebeurt wel vaker op het forum, een aanbiedings prijs vergelijken met een adviesprijs. Tevens moest ik wel lachen dat je met future aurora aan kwam, in mijn mening nou niet bepaald een goeie box (ja, zelf gezien). Die je wil vergelijken met, wat vroeger echt 1 vd beste boxen was.Dan snap ik je hele reactie en discussie helemaal niet meer eerlijk gezegd, je spreekt mij aan op een mening over een product/prijs terwijl je het zelf ook niet koopt of de prijs wilt betalen?? Maar zoals je zegt voor iedere liefhebber een markt én beurs,laten we er zolang het nog kan maar zoveel mogelijk van genieten manén je hebt de future aurora zelf nooit geschoten begrijp ik hier uit
![]()