Colorful flash

moontan

VWC lid
Artikelnummer: 5260
Artikelnaam: Colorful flash
Netto Kruitgewicht: 500 gram
Aantal Schoten: 49 schoten
Effectomschrijving: Prachtige 49 shots cake met daverende effecten afgewisseld met 9 daverende explosies in de variaties, witte flash, rode flash en groene flash met gekleurde tail
Stijghoogte: 25 meter
Richtprijs: 57,50 euro
O.a. verkrijgbaar bij: BestelVuurwerk.nl

Laatst bewerkt door een moderator:
Nadat ik deze cake langs had zien komen tijdens een demo hier in het dorp heb ik hem aangeschaft, ik heb er geen spijt van gehad.
wat is dit een mooie cake (als je van blinkers houd:p)

deze cake schiet in een erg lekker tempo, en versneld even aan het einde als finale.

Nog een filmpje is hier te vinden.

Laatst bewerkt:
Een cake die 49 multicolour peonies wegschiet die bij de burst een verblindend fel licht hebben (flash poeder?!). Bijzonder, maar hierdoor zie je het effect niet goed. (Kost dit jaar €52,50).

Force prijs inderdaad.. Ik denk dat ik het er niet voor over heb. De effecten zijn mooi en groot, maar ondanks de verschillende kleuren blijft het alleen flash. Ik vind hem een beetje te eentonig voor deze prijs...

Ja ik vind dit toch wel een heel vet ding. De boeketten waren erg groot, groter dan verwacht en een hele harde burst!

Ik was zaterdag op een demo en moet zeggen dat de blinkers toch wel mooi waren, al vond ik wel dat de boeketten nog al weinig afwisseling hadden. Had wel wat meer kleur in gemogen.

Ik vind het een erg mooie cake. Met name de rode flash is erg goed, en ook echt 'flash' te noemen. Heerlijk dat geluid dat er vanaf komt :)

Back
Bovenaan