Colorado

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 1492
Artikelnaam: Colorado
Bruto Gewicht: 2190 gram
Netto kruitgewicht: 396 gram
Aantal schoten: 33 schoten
Effectomschrijving: De show uit deze cake laat menig hart sneller kloppen. Een heerlijk tempo, met 33 schoten en een indrukwekkende finale.
Tijdsduur: 35 sec.
Kartoneenheid: 8/1
Adviesprijs: € 18,95
O.a. te koop bij: Vuurwerkland.nl

1492-Colorado-b-kopi%C3%ABren.jpg

Wij danken Wolff Vuurwerk voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Laatst bewerkt:
Kwalitatief niet de beste, maar verbazingwekkend en hoopgevend dat Wolff dit jaar laat zien, dat het wel degelijk mogelijk is om een echte budget lijn neer te zetten. En dan nog met cakes die goed presteren, wisselende effecten en zelfs wisselende schietrichtingen.
Hier kan menig importeur nog een voorbeeld aan nemen :yes:

Ik heb alle cakes van deze lijn gekocht en in mijn show als hoofd show neergezet.

Super blokjes voor een mooie prijs, Jammer dat ik alleen South Dakota mee kon krijgen, North Dakota was op het laatste moment afgekeurd ivm onstabiliteit.

(het potje zou te veel schudden door de ontsteking van de stijgladingen etc, is mij verteld door de verkoper)

De cakes stonden in de volgende opstelling:
- Oregon
- Florida (weigerde na 1e schot)
- South Dakota
- Nevada
- Arizona
- Kentucky
- Texas
- Colorado
- California
photo_2019-01-02_22-58-50.jpg

De volledige lijn is te zien hier, tussen timestamp 4:43 en 7:13 minuten.

Ik heb alle cakes van deze lijn gekocht en in mijn show als hoofd show neergezet.

Super blokjes voor een mooie prijs, Jammer dat ik alleen South Dakota mee kon krijgen, North Dakota was op het laatste moment afgekeurd ivm onstabiliteit.

(het potje zou te veel schudden door de ontsteking van de stijgladingen etc, is mij verteld door de verkoper)

De cakes stonden in de volgende opstelling:
- Oregon
- Florida (weigerde na 1e schot)
- South Dakota
- Nevada
- Arizona
- Kentucky
- Texas
- Colorado
- California
Bekijk bijlage 44155

De volledige lijn is te zien hier, tussen timestamp 4:43 en 7:13 minuten.

Mooi hoor!

Ik zie dat jij de South Dakota wel hebt meegekregen?
Ik had ze ook besteld als set (North&South Dakota), maar ik kreeg te horen dat ze waren afgekeurd, tenminste 1tje ervan.
Zo heb ik dus niet de South Dakota meegekregen maar een vervangende cake voor beide....

Mooi hoor!

Ik zie dat jij de South Dakota wel hebt meegekregen?
Ik had ze ook besteld als set (North&South Dakota), maar ik kreeg te horen dat ze waren afgekeurd, tenminste 1tje ervan.
Zo heb ik dus niet de South Dakota meegekregen maar een vervangende cake voor beide....

Ja, mij werd verteld dat North Dakota was afgekeurd ivm het potje zou te veel schudden door de ontsteking van de stijgladingen en dus omvallen.

South Dakota werd wel gewoon geleverd. Deze had ik los besteld, dus maar 4 a 5 euro ervoor betaald.

mooie deal toch.

Laatst bewerkt:
Ja, mij werd verteld dat North Dakota was afgekeurd ivm het potje zou te veel schudden door de ontsteking van de stijgladingen en dus omvallen.

South Dakota werd wel gewoon geleverd. Deze had ik los besteld, dus maar 4 a 5 euro ervoor betaald.

mooie deal toch.

Zitten er reservelontjes aan?

Ik moet zeggen dat ik hem wel geinig vind voor die prijs. Waaiers er in en de effecten zijn OK.
Komt op mijn lijstje voor dit jaar

Back
Bovenaan