Color Mines

Richardus

VWC lid
Artikelnummer: 5085
Artikelnaam: Color Mines
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: ...
Aantal Schoten: 35 shots
Effectomschrijving: 35 schots waaiercake met gekleurde mine effecten die in een snel temopo van links naar rechts schieten zonder knal.
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Richtprijs: ...

59c938508a669.png

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.
Wij danken CAFFERATA voor deze informatie

Laatst bewerkt door een moderator:
Heb ook al gezocht, maar ook niks gevonden. Ik vrees dat we geduld moeten hebben. Wel iemand de effectomschrijving van deze of die andere nieuwe Showtime-cake?

Matig beeldkwaliteit? Ik vind het super gaaf of beeld vastgelegd. Een prima sfeerfilm met echt prachtige producten. Het kost wat, maar dan heb je ook wat!

Ook deze waaier is typisch Showtime. Schiet snel, schiet goed maar kost helaas ook weer iets te veel voor de normale consument. Een mine effect is niet echt iets wat een 'wauwfactor' zal geven bij de doorsnee huis tuin en keuken vuurwerkkoper. Persoonlijk vind ik hem wel mooi maar zou hem zelf ook niet kopen gezien de prijs.

Schandalige prijs 59.95 39.95 zou al behoorlijk zijn

zo ding moeten ze gewoon naar euro of 25 doen,

Misschien als je ze bij een chinees op zijn rug kan binden en die er dan mee naar nederland laat zwemmen waarschijnlijk wel voor €25,- ja!
Luister op het filmpje eens naar de reactie van de omstanders! Dat ding ging echt super hoog, en was super helder van kleur!

Tja ieder zijn mening he ik vind het wel wel redelijk mooi. Maar je hebt gewoon veel beter spul voor dat geld. Enigste voordeel is dat het iets aparts is.

Dan zijn we het weer eens! Ieder zijn ding!
En apart vuurwerk wat niet iedereen afsteekt kan ook een kick geven!!

Weet je zeker dat het er 1 is? Hij zou namelijk 35 shots moeten hebben, maar snel geteld heeft deze er meer.

Dan kun jij goed tellen!En vooral snel ook!
Maar heb het even nagekeken voor je en je hebt gelijk waren er stiekem twee! Maar dat mag moeder de vrouw niet weten :wink::wink:

Mooi uitgevoerde mines. Ideaal voor degenen die van mines houden of dit effect willen gebruiken in een showtje. Nou ben ik zelf geen fan van mines. Maar met deze prijs erbij schrik ik mij toch echt rot.

Iets simpelere potjes met mines-effect zijn voor vele malen minder te koop. Okee, de uitwerking is dan minder. Maar het verschil tussen eenvoudige minespotjes en de betere vind ik wel erg groot. Zowel in uitwerking als in prijs. Opvallend.

Color Mines

Artikelnummer: 5085
Artikelnaam: Color Mines
Bruto Gewicht: … gram
Netto kruitgewicht: 500 gram
Aantal schoten: 35
Effectomschrijving: 35 schots waaier cake met gekleurde mine effecten die in een snel tempo van links naar rechts schieten zonder knal
Adviesprijs: 65Actieprijs: 30

Laatst bewerkt door een moderator:
Dit klinkt ook wel veel belovend. Een mooie mine cake is altijd goed.
Gelukkig is de showtime lijn van hoge kwaliteit, ik ga deze in de gaten houden.

Back
Bovenaan