Color Hypnose 244’s

Ik vond hem top! Iedereen kijkt door een eigen expert bril. Ik schiet in een straat met veelal duits en matig vuurwerk. Dan komt ineens deze doos en die springt er dan meer dan uit! Mooie uitwerkingen en afwisseling! Alleen de traagheid van de 2 shots vond ik storend. Voor de rest was de gemiddelde vuurwerkliefhebber erg enthousiast. Vergeet niet, wij freaks kijken erg naar de details en zijn kritisch!

Laatst bewerkt:
Wat een box zeg! echt heel erg goed. Vond de rustige cake tussendoor totaal niet storend, nou houd ik ook wel van niet al te snelle boxen. Maar erg goed uitgevoerd deze doos. Toppertje Achteraf vele buren die langskwamen met complimenten

Wel vind ik dat de langzame cake in dit tempo , met een ander effect had moeten worden uitgevoerd. Als het een wat sierlijker effect had geweest had het denk ik voor de meeste echt niet gestoord!

Dikke box voor €182 maar ja vanwege die 3e cake zou ik hem niet snel nog is nemen. (Neem sowieso nooit dezelfde dubbele compound meer dan 1x)

Vond hem gezien alle verwachtingen wat tegenvallen, daarom ook al vroeg op de avond geschoten. Al vond iedereen in mijn omgeving dit de box van de avond, gezien de mega lange tijdsduur.

Ik moet ook eerlijk zeggen dat deze in de show zat verwerkt en aan deze box heb ik de minste herinneringen, dat lijkt mij niet positief dan. Ook had ik hem door tijdsnood verkeerd om afgestoken zodat ik snel de lontjes bij elkaar kon krijgen.

Zeer slechte bak, veel te traag en duidelijk een ongekooid. Zeer overschat product. Andere bakken zoals
Bijv de bob 416 batch veel beter

Geen slechte box, kleuren waren mooi. Boeketten vielen we wat tegen op sommige stukken en het tempo was in sectie a met name slecht. Prijs/kwaliteit verhouding naar mijn idee wat scheef. Ik sla Rubro volgend jaar over

Laatst bewerkt:
Ben het met de meeste hier eens vond hem ook tegenvallen. Kan ook te maken hebben met dat ik een te hoge verwachting hiervan had.

Teleurstellende bak, mooi begin, midden is slaapverwekkend, einde is ok. Niet z’n geld waard

Back
Bovenaan