Grizmo Raizor
VWC lid
Wat het product van het jaar 2024 had moeten worden is waarheid geworden, in negatieve zin.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Hier vind ik hem al wel wat beter dan het 1e filmpje. Hopelijk gaat het straks in de straat meevallen.
Klopt, deze is iets beter, maar toch mis ik die diepe intense kleuren, even niet naar de effecten gekeken, daar koopt een freak 'm toch ook voor?Hier vind ik hem al wel wat beter dan het 1e filmpje. Hopelijk gaat het straks in de straat meevallen.
Ik vind het best goed ogen hoor. Als ik vergelijk met het filmpje van PFZM1 op youtube van vorig jaar (Oceans of Lights (Evolution) 4x Cairo Crackling (Magnum) Oud en nieuw 2023-2024). Daar is de Cairo beeldvullend terwijl hij op vergelijkbare afstand staat. De Color Hypnose is daarbij (vaak ook) beeldvullend. Niet altijd, hoor. Dat zie ik ook wel. Dus om hem nu meteen af te schrijven vind ik ook weer zoiets, haha.
De mijne voelt goed droog dus hoopt dat hij tof presteert.
Denk dat dat veel met de film te maken heeft. Ik vind 'm wel een leuke opbouw hebben, van kleurenpiek naar kalm tussenstuk (dat wel net iets te gezapig is) tot weer kleurenpiek met uitgerekt eindcrescendo. Mooi ding, zeker waar voor je geld.Klopt, deze is iets beter, maar toch mis ik die diepe intense kleuren, even niet naar de effecten gekeken, daar koopt een freak 'm toch ook voor?
Waarom niet? Of bedoel je per cake? Of per deel?Lont hem niet door steek hem los af. Kan gewoon toch?
Per deel.Waarom niet? Of bedoel je per cake? Of per deel?