Color Hypnose 244’s

Ik vind het best goed ogen hoor. Als ik vergelijk met het filmpje van PFZM1 op youtube van vorig jaar (Oceans of Lights (Evolution) 4x Cairo Crackling (Magnum) Oud en nieuw 2023-2024). Daar is de Cairo beeldvullend terwijl hij op vergelijkbare afstand staat. De Color Hypnose is daarbij (vaak ook) beeldvullend. Niet altijd, hoor. Dat zie ik ook wel. Dus om hem nu meteen af te schrijven vind ik ook weer zoiets, haha.

De mijne voelt goed droog dus hoopt dat hij tof presteert.

Hier vind ik hem al wel wat beter dan het 1e filmpje. Hopelijk gaat het straks in de straat meevallen.
Klopt, deze is iets beter, maar toch mis ik die diepe intense kleuren, even niet naar de effecten gekeken, daar koopt een freak 'm toch ook voor?

Ik vind het best goed ogen hoor. Als ik vergelijk met het filmpje van PFZM1 op youtube van vorig jaar (Oceans of Lights (Evolution) 4x Cairo Crackling (Magnum) Oud en nieuw 2023-2024). Daar is de Cairo beeldvullend terwijl hij op vergelijkbare afstand staat. De Color Hypnose is daarbij (vaak ook) beeldvullend. Niet altijd, hoor. Dat zie ik ook wel. Dus om hem nu meteen af te schrijven vind ik ook weer zoiets, haha.

De mijne voelt goed droog dus hoopt dat hij tof presteert.

Beelden zijn idd te vergelijken want cakes stonden precies op dezelfde plek en ikzelf ook. Ik vond hem persoonlijk niet tegenvallen. Beste cakebox van het jaar? Nee ook zeker niet. Maar verwacht ook geen triplex bak jongens, is gewoon teveel gehyped. Geniet ervan en een fijne jaarwisseling allemaal

Bohh ja valt me toch tegen na alle filmpjes gezien te hebben, denk ook dat ik deze maar in de vooravond ga schieten, niet 00:00 waardig.... :shocked:

Klopt, deze is iets beter, maar toch mis ik die diepe intense kleuren, even niet naar de effecten gekeken, daar koopt een freak 'm toch ook voor?
Denk dat dat veel met de film te maken heeft. Ik vind 'm wel een leuke opbouw hebben, van kleurenpiek naar kalm tussenstuk (dat wel net iets te gezapig is) tot weer kleurenpiek met uitgerekt eindcrescendo. Mooi ding, zeker waar voor je geld.

3 minuten voor een dubbele compound is wel erg lang... Het begin en het eind is prima maar het stuk ertussen is erg traag... Geen slechte bak maar ook geen must have. Inderdaad een gevalletje van teveel gehyped.

Hmmm na het zien vd filmpjes gaat deze voor 12 uur. De gekooide 30mm daarintegen en de 400 shots magnum gaan na 12 uur

Ik vind het niet heel slecht overkomen. Cake 3 is inderdaad best triest, maar verder wel dikke prima. De reactie van het publiek is ook goed te noemen. Wel wil ik beginnen met het einde van compound 1. Dan eindigt het dus telkens met de grote 30 mm. En gezien de wind hier laat ik hem nog een jaar drogen. Hopelijk doet dat deze compound ook goed.

Laatst bewerkt:
Net geschoten. Tegenvaller tot nu toe..
Kan met vocht te maken hebben (net van de boot), maar dit was echt drama.

Eerste cake begon wel veelbelovend

Niet heel erg indrukwekkend naar wat ik op beeld zie. Zonde maar heeft ook wel heel veel last van de wind nu

Ik vind hem op video niet slecht ofzo, maar misschien omdat ik "gewoon" rubro 25mm verwachtte en niet perse wat er op de productvideo te zien is.

Tja, die productvideo was natuurlijk ook wel een beetje te mooi om waar te zijn. Vind 'm op de straatfilmpje zeker niet slecht, maar het wauw-effect ontbreekt wel een beetje. Zeker halverwege. We gaan zien hoe die het zo in de straat doet, denk dat ik 'm nu juist om 00:00 schiet. Pruttelt lekker een minuutje of 3 door, kan ik ook nog een beetje om me heen kijken zonder schuldgevoel. :d

Back
Bovenaan