Dank je wel! Morgen ophalen en met jouw adviezen maar eens proberen!Ik gebruik altijd wat kleine tie-wraps en schilderstape om de lontjes te verbinden. De aluminium tape doe ik eroverheen, niet per se er om de lontjes heen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Dank je wel! Morgen ophalen en met jouw adviezen maar eens proberen!Ik gebruik altijd wat kleine tie-wraps en schilderstape om de lontjes te verbinden. De aluminium tape doe ik eroverheen, niet per se er om de lontjes heen.
Linker voor de rechter en klaar. Ben heel Beniewd Na de filmpjes hopen dat weer nog goed blijft anders is echt zonde
Haha bedankt voor de waardering! Op deze manier gaat het gewoon goed komen.Held! Heb het nu ook zo gedaan
Nou gewoon kunnen ophalen bij de driesprong![]()
Ja gewoon 2 mee kunnen nemen. Neem aan dat de vracht op tijd is gekomen.Echt?
Ik moet om 11.30u.
Hopelijk staat ie klaar voor me
Hoelaat heb je m opgehaald?Nou gewoon kunnen ophalen bij de driesprong![]()
6:00 was er gelukkig vroeg bij. Maar voelt wel kak nu voor de mensen die zonder deze box weglopen zeg pfffftHoelaat heb je m opgehaald?
Nouja als we een voucher krijgen zal t wel goed zitten6:00 was er gelukkig vroeg bij. Maar voelt wel kak nu voor de mensen die zonder deze box weglopen zeg pfffft
Oei respect manVoor degene die hem echt heel graag willen, kunnen mij een pm sturen (omgeving roosendaal ophalen).
Andere lijken er meer naar uit te kijken dan ikzelf doe.