Color Carnival [Compound] [Uitloop 2019]

Helemaal mee eens. Ook al verwacht ik met Evolution weinig teleurstellingen

des te groter is de teleurstelling als je er net eentje hebt die in de straat niet uit de verf komt...
zoek voor de grap de cake 'diamonds in gold' maar eens op, eerst product- en daarna de straatfilm ;)

des te groter is de teleurstelling als je er net eentje hebt die in de straat niet uit de verf komt...
zoek voor de grap de cake 'diamonds in gold' maar eens op, eerst product- en daarna de straatfilm ;)

Voorbeelden zat. Het zit 'm vooral in de dikke tails, de felheid van de kleuren en de snelheid die een effect als dit helemaal te gek maken. Maar... dan moeten ze idd wel ook zo in de straat staan. Helaas zijn er idd meerdere voorbeelden te noemen waarbij dat uiteindelijk niet gelukt is. Hopelijk lukt dat nu wel!!

die tails moeten wel erg dik zijn idd...hopelijk komt dat goed en zien we een superdikke waaier compound op de demo....
Zijn er meerder die al e.e.a. hebben geprobeerd hoor. zena heeft best wel dikke tailwaaiers en vwtotaal ook hoor (crackling wave, it's mine) en dan heb je de mega mini en mega maxi ook nog. Echter geen compound....blijft een heel specifiek product...

Tsja compound heeft wel die vreselijke 5 6 sec regel. Geen id hoe de nieuwe evo inmekaar zit en of we dat kunnen verhelpen

Tsja compound heeft wel die vreselijke 5 6 sec regel. Geen id hoe de nieuwe evo inmekaar zit en of we dat kunnen verhelpen

Misschien hebben ze wel een systeem ingebouwd waarbij je de doos een keer goed op de grond moet smijten zodat het kruit een beetje goed door de doos wordt verspreid. Heb je denk ik geen vertraging meer. :D

Prachtige tailbox. Mooie dikke tails met goede colortip. Denk wel dat dit een liefhebbersproduct is en de gewone consument liever meer geweld heeft.

Wel lef hebben om een box uit te brengen met 30mm rails. Ech een niche markt voor de liefhebber zeker met de adviesprijs. Wel hoor ik met oud en nieuw altijd positieve hoor bij tailcakes. Als het idee werkt worden wel al die andere 100 Schots 500 gram tail cakes finaal weggeblazen.

Ik ga deze halen in ieder geval!

Deze kwam er bij de demo toch heel anders uit. Waanzinnig mooi, maar wel anders. Of werd een andere box na de Evo Bomber geschoten?

The Branco en Color Carnival waren inderdaad omgedraaid. Erg dikke box dit, tails branden extreem lang door.

Hele dikke box dit waarvan de tails er goed doorbranden! Zo op film beoordeeld vind ik 'm net een klein tikkie te traag, maar misschien valt dat in het echt mee.

ik had mijn twijfels of ik de prijs zou willen betalen voor deze box. MAar hij heeft me op de stream wel redelijk overtuigd.
greetzzz

Begreep van Marchel dat daar nog naar gekeken gaat worden. Tempo vond ik zelf ook echt te laag liggen, uitvoering wel prachtig.

Ja dan kijk ik er volgend jaar wel naar. Als ik dit geld moet neerleggen voor een tail bak prima maar dan wil ik em wel precies zoals op de china movie.

De kleuren waren een stuk fletser dan die van het samplefimpje, en het tempo was anders, maar evengoed een mooie toevoeging die er wss. wel gaat komen volgend jaar.

Back
Bovenaan