Colony

Mattenfreak

Administrator
Forumleiding
Artikelnummer: 101
Artikelnaam: Colony
Netto Kruitgewicht: ... gram
Aantal Schoten: 25 schoten
Effectomschrijving: Deze cake heeft rode glittering effecten die bijna niet zijn te omschrijven.
Richtprijs: 5,25

Laatst bewerkt door een moderator:
Niets rode glitter! Rood met groene ballen met een knetterstaart zullen ze bedoelen. Wat ben ik omver geblazen door die kleine geval twee jaar geleden. Ik had er twee van gehaald en kon er natuurlijk niet al te veel van verwachten. Ik had de eerste dan ook rond schemering afgestoken maar wat een aandachttrekker is dit zeg!

Het zijn 25 schoten in een redelijk goed tempo. Om en om komen er rood en groene ballen uit met een lekker harde (!) knetterende staart. Niet alleen omhoog een staart maar soms houden ze het vol tot op de terugweg dus echt een goede batterij voor die vijf euro dat hij kost. Had ik zeker niet verwacht van zo'n budgetpotje maar hij is zeker meetgevallen!

Ook rond twaalf uur is het een leuke pot om aandacht mee te trekken het is echt een minuut lang geknetter, dat zeker! Vorig jaar had ik er ook twee van gekocht maar kon het niet laten om deze van te voren al af te steken. De eerste gelijk al op 28 december en de andere op 31 december heel vroeg in de ochtend toen het net aan licht wou worden, zo trek je aandacht! (helaas ook van de politie maar toen hun der waren lag ik alweer in mn bed).

Mijn ervaringen met de Colony uit de Superior Colelction van Mercurius,
Vuurwerkland

http://tunit.blip.tv/file/405330/ Hier een filmpje niet super maar toch

Dit zijn 2 cakes door elkaar, de colony de meest linkse en de rechtse is de Multi peony whit spinning tail voor de mensen die het willen weten
Het is niet super beeld maar het is toch beeld

Klik hier voor mijn film. Slechte kwaliteit vanwege het feit dat het gefilmd is met mijn Sony Ericsson, het geluid zegt in ieder geval genoeg.

Ik vind hem wel super vet, en ik kan hem kopen voor €4,00. Ik wou er eerst 1 kopen, voor de grap.. ik denk stelt toch niks voor voor die prijs. Nu ik hem heb gezien koop ik er maar 2 of 3 :D

De Mercurius Superior 'Colony' is officieel niet door de keuring gekomen wegens een haperende stijgkracht.

En wat als ik hem besteld heb?! :bonk:
Kijken of mijn dealer hem toch heeft, of dat ik een of andere lame vervanger krijg...

Ik weet niet waar al deze informatie vandaan komt, maar van de superior collectie van mercurius is helemaal niets afgekeurd.
Alleen van de ultimate collection wordt het family pakket niet verkocht.
Er is bij mercurius maar 1 artikel niet door de keuring gekomen, wat helemaal niets is in vergelijking met andere importeurs. Mercurius heeft de zaakjes zoals gewoonlijk dit jaar weer goed voor elkaar.:)

Informatie komt bij de plaatselijke dealer vandaag de Colony en Dream zijn agekeurd wegen haperende stijglading, denk je dat wij dit verzinne het is pas sins gister bekend!

Ik weet niet waar al deze informatie vandaan komt, maar van de superior collectie van mercurius is helemaal niets afgekeurd.
Alleen van de ultimate collection wordt het family pakket niet verkocht.
Er is bij mercurius maar 1 artikel niet door de keuring gekomen, wat helemaal niets is in vergelijking met andere importeurs. Mercurius heeft de zaakjes zoals gewoonlijk dit jaar weer goed voor elkaar.:)

Deze informatie komt komt naast de plaatselijke verkooppunt, ook van de importeur Mercurius Vuurwerk zelf. Veel kan er nog niet over gezegt worden maar waarschijnlijk zal hij volgend jaar gewoon weer verkocht worden na herziening.

ik heb ook contact gehad met mercurius zelf en zij zeggen dat de dream en de colony gewoon verkocht worden. de family suitcase is wel afgekeurd, de rest niet.

oke dus al ik zeg dat VWC niet meer bestaad zeg ik 1 minut later dat ze wel bestaan! waneer heb jij het gevraagd! zolang is het nog niet bekend!

Ik denk dat we, zoals zo vaak met dit soort kwesties, gewoon af moeten wachten. Zelf heb ik ook een aantal artikelen op mijn bestellijsten staan waarvan ik mij afvraag of ze ook echt geleverd gaan worden. Zoiets kan op de laatste dag nog veranderen. Heel frustrerend voor consument EN winkelier ...

Cameo

hmm ik ga mee met tunit ik vroeg van dag aan me dealer hoe het zat met deze potten en hij zij het zelfde, als ik wou mocht ik afwachten en op de bestellijst laten staan maar ik kon ook een ander product bestellen, lijkt me dat me dealer gewoon wil verkopen en niet zomaar zegt dat iets er niet is :sad:

Lekker, konden ze dat niet ff eerder melde :p heb net 5 minuten geleden online besteld en daar zaten 3 × colony bij :sad: Het leek me zo'n geweldige pot. Naja hopen dat ze heme alsnog geven...

Pff... weer een pot die niet door de keuring heen is gekomen, blijft weinig over zo. Zag hem vandaag ineens in de folder staan voor € 5,25 en dacht: ooh die kan er nog wel ff bij. Njah helaas dan alleen maar Paradise ff halen dan morgen.

OK, allemaal dikke onzin, je krijgt gewoon Colony.

Ik heb er 3 vanochtend gehaald bij Balk Rijwielen (nieuw-vennep) voor 4 eu. per stuk. Ik ga er vanavond eentje uitproberen, ik zal filmpje proberen te maken.

-Grz

Ook deze krijgt een verandering van het label en hoort daarbij tot de Ultimate Gold Collection;

img_8713.jpg

Back
Bovenaan