Collision Thunder

Tering! wat een mtf'er van een doos zeg! Ik dacht iets te krijgen in de grote van de red maroon, iets groter. Dit is een compleet tafelblad ! :D

Haha.. een doosje te verwachten qua grootte van de Red Maroon en daar dan 249,- voor moeten betalen (adviesprijs)? Weet je toch zelf wel dat die groter zou moeten zijn. :)

Vandaag nog niet binnen bij mijn dealer. Hopenlijk wordt ik morgen gebeld dat hij er is.

Jij was toch de gene die zei dat het wel een erg klein doosje was?:p

Er was iemand die inderdaad heeft uitgesproken dat de grote hem alleszins meeviel.
Nou in een station middenklasser gaat er net nog een cake klem tussen en je hebt de eerste laag in je kofferbak.
Vond de osiris al een bak toen maar deze is ff wat groter.

Vandaag telefoon van haokan dat ze pas laat weten wanneer morgen t binnenkomt.. morgen krijg ik een berichtje van de verwachte tijd en een belletje als.t daadwerkelijk binnen is.. Ben benieuwd.. iig netjes van haokan

Vandaag opgehaald, stond wel een andere naam op de doos (Collateral Thunder) labels kloppen wel gewoon! hierbij at foto's. zoals je ziet zijn het inderdaad 2 compounds die alleen nog maar verbonden hoeven te worden.:D 20171228_193252.jpg20171228_192949.jpg20171228_193004.jpg

Vandaag alle artikelen opgehaald en morgen word ik door mooij vuurwerk gebeld als deze binnen komt.
Bedankt voor de geweldige foto’s Havoc-NL

Vreemd dat op doos 2/1 staat i.p.v 6/1. Volgens mij mogen ze het zo niet verkopen.

Jazeker mogen ze het zo verkopen.
Compound mag maar max 2kg nem hebben,
Aangezien deze box +2kg is, hebben ze twee kleinere compounds in de doos gedaan.
Zolang een box onder de 2kg zit, kan die gewoon uit een compound bestaan

Back
Bovenaan