Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Wat maakt de grote nou uit? Gaat toch om de inhoud. De box weegt 23kg en er zit bijna 4kg kruit in.
Bijna 3KG bedoel je, er zit 2992 gram kruit in.
Grootte is idd niet belangrijkste
Helaas heb ik deze nog nergens voorbij zien komen bij de demo's, wel jammer maar maakt het in de straat wel weer spannendKon het ondanks het gebrek aan demofilms niet laten deze te bestellen. Wat een heerlijke bak en hier voegt een cakebox echt iets toe, een mooie complete show. Hopelijk gaan we deze nog tegenkomen op een demo en anders zien we t wel, wordt vast gefilmd!
Helaas heb ik deze nog nergens voorbij zien komen bij de demo's, wel jammer maar maakt het in de straat wel weer spannend![]()
Zit volgens mij nog op de boot![]()
Een deel is al binnen! Heb m zaterdag in mn handen gehad. Viel mij trouwens op dat er 2/1 op het karton stond. Zouden het twee compounds zijn?
Niemand een fotootje?? Ben erg benieuwd wat ik in huis krijg! En wat is het formaat?
Gaan we de gok nemen?![]()
Is inderdaad een deel met cakes 1,2,3 en een deel met 4,5,6. Deze twee delen moeten nog doorverbonden worden met elkaar. Ze zitten overigens wel in één doos.