Collector

pyrofan#1

VWC lid
Artikelnummer: 1117
Artikelnaam: Collector
Bruto Gewicht: ... gram
Netto kruitgewicht: ... gram
Aantal schoten: 10 schoten
Effectomschrijving: ...
Afmeting: ...
Max. tube diameter: ... mm
Stijghoogte: ... meter
Adviesprijs / Voorverkoopprijs: € 14,95 / € 13,95
O.a. te koop bij: Vuurwerktotaal.nl

070920171355041117%20Collector%20deksel.png

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.
Wij danken Vuurwerkvisie voor deze informatie.

Laatst bewerkt:
Mooi potje hoor, je ziet het ghost effect in steeds meer cakes voorbij komen. Vind het hier erg goed uitgewerkt.

Ben toch wel erg benieuwd naar de Collector en zou hem graag eens op een demo in actie willen zien. Vind het wel mooi dat meerdere importeurs dit effect doorvoeren in hun producten. Ben tot nu toe nog alleen rood tegengekomen?

Ben toch wel erg benieuwd naar de Collector en zou hem graag eens op een demo in actie willen zien. Vind het wel mooi dat meerdere importeurs dit effect doorvoeren in hun producten. Ben tot nu toe nog alleen rood tegengekomen?

De Snow Shadow van Lesli uit de Red Wire lijn heeft een soort zilver ghost effect volgens mij

Ik heb hem ook niet live gezien, maar dit lijkt dan meer op de red snow effect en lijkt verdacht veel op de guerilla ind.

Heb 2 van deze gratis ontvangen, hou echt van ghost effecten. Heb ook de red ghost nog. Is deze nog op een demo geschoten toevallig?

Deze zojuist geschoten, prima ding hoor! Beetje kort en geen super groot effect maar de red ghost is wel leuk. Zou hem eerlijk gezegd zelf niet kopen

Ik vond het ghost effect wel leuk, maar tegelijkertijd vond ik hem tegenvallen. Kan niet helemaal zeggen waardoor, maar dit was hem niet. Misschien te hoge verwachtingen gehad? Volgend jaar die van Evo maar eens proberen

Back
Bovenaan