Collectiefoto's 2018 - 2019

Die Spinnerz 2 Colorz heeft een andere kleur omdoos dan de 1.2 inch blokken die eronder en boven staan, verschillende productiejaren? Zo ja, is het gewicht per doos wel gelijk?

Goed gezien:) De spinnerz komt van productie jaar 2017, de overige 2 zijn van 2018.

Gewicht is gelijk gebleven.

Mooie collectie’s allemaal.
Hierbij ga ik toch ook maar is een keer een foto posten.
Kijk al 2 of 3 jaar mee op dit forum. Heb veel aan jullie reviews en filmpjes!

A725B7B7-6AC9-424F-A251-ABEFF1E68DFA.jpg

Maandag komt er nog wat bij:
White red rebel
The ultimate
Der hammer
En nog wat thunderkings en klein spul

Denk dat velen hier wel even op mogen passen wat ze online delen inderdaad

Inderdaad. Onze hobby ligt toch wel aardig onder vuur. Kan me nog herinneren dat sommige leden de 25 kg regel geen argument vonden in de discussies omtrent professioneel vs. Consumenten vuurwerk.
Ik hoop dat de persoon die gepakt is in Heerlen, desnoods anoniem verslag wil doen van de gang van zaken. Ik ben zelf zeer benieuwd hoe dat in zijn werk gaat met alleen gemodificeerd F2.

heb het allemaal wel binnen nu morgen op me gemak alles uitpakken en neerzetten etc.

andere 2 karretjes konden niet meer in de hal.SAM_2740.jpg

Bekijk bijlage 43360

Vanmorgen ook even een bestelling gehaald. Wel beetje vreemd dat ik de nodige aandacht trok :D ook van een politie auto. Die wou toch maar even kijken en zag dat alles in orde was. Kon gewoon door fietsen :yes: zal later vandaag de hele collectie tot nu toe plaatsen. :)

Hahaha veelste mooi! Lijk me geweldig als je dan zo zorgeloos naar huis fietst. Ondanks dat de politie even kwam kijken was er niks aan de hand. Knap gedaan trouwens op het fietsje!

Zo we zijn compleet ... op oudjaar mijn maatje nog met 8 boxen en we kunnen los !!! B16F4ADA-A287-4FD5-B195-89FA42AD64FA.jpg

Bijlagen

• 1A490E5D-6225-41BE-83AB-A521D0EE2FD8.jpg
    1A490E5D-6225-41BE-83AB-A521D0EE2FD8.jpg
    154,8 KB · Weergaven: 0
Laatst bewerkt:
Mijn bescheiden collectie voor dit jaar.

Vuurwerk Collectie 2018 - 2019.jpg

Bijlagen

• Vuurwerk Collectie 2018 - 2019.jpg
    Vuurwerk Collectie 2018 - 2019.jpg
    215,1 KB · Weergaven: 1
Laatst bewerkt:
Als Evolution dit jaar niet importeur van het jaar word eet ik mijn sokken op...In vrijwel iedere foto zie ik 1 of meerdere Evo producten, de compounds maken overuren.

Het wordt bij mij ieder jaar wat minder in tegenstelling tot de rest van het forum:D
DSCN2099.jpg

En mijn intussen illegaal geworden collectie:

DSCN2108.jpg
Binkies komen uit 2010 en nog voorzien van het welbekende afgekeurde CE keurmerk:cool: Wilde er dit jaar een projectje van maken, maar het is er weer niet van gekomen...

Babypijlen blijf ik bewaren totdat mijn kids groot genoeg zijn om er samen mee te gaan stoken:)

Waar heb je de city lights fontijnen vandaan? Lijken me leuk.
Het wordt bij mij ieder jaar wat minder in tegenstelling tot de rest van het forum:D
Bekijk bijlage 43677

En mijn intussen illegaal geworden collectie:

Bekijk bijlage 43678
Binkies komen uit 2010 en nog voorzien van het welbekende afgekeurde CE keurmerk:cool: Wilde er dit jaar een projectje van maken, maar het is er weer niet van gekomen...

Babypijlen blijf ik bewaren totdat mijn kids groot genoeg zijn om er samen mee te gaan stoken:)

Gister toch nog maar wat winkels in de buurt bezocht. Zonder freakacties is het een dure bedoeling en veel was al uitverkocht, maar toch blij dat ik wat meer heb gehaald.

20181230_151905.jpg

Ben jaloers op die cadeau's 3.
Die kan je mooi combineren met de ultimate

Ook een mooi idee maar ik ben van plan ze als eind salvo van m'n finale project te gebruiken. De ultimate heb ik andere bedoeling mee. Twee keer de snowstorm die begint bij reserve lont van cake 4 daarna cake 1 en daarna cake 2 en 3 tegelijk. De ultimate komt er bij cake 3 en 4 dus bij. Prachtig dat diepe goud met dus 4 cakes tegelijk met kleurenpracht van the ultimate eronder.

Ik weet het is achterhaald , maar misschien is het handiger gezien de actie bij COUGAR om dit topic te verwijderen i.v.m. collectie's die op foto's enz te zien zijn om erger te voorkomen . Klopt ik heb hier zelf ook aan meegedaan maar het zou wel heel jammer zijn als er bij meer forumleden dit kan gebeuren.

Dat wij forumleden te veel in ons wereldje zitten tijdens de laatste 3 dagen en soms impulsieve acties kunnen hebben, geef ik alleen maar aan dat je soms beter je mond kunt houden en of je foto's van collecties alleen met jezelf te delen of via (PM) .

Back
Bovenaan