Collectiefoto's 2018 - 2019

......................

Laatst bewerkt:
Het seizoen is nog maar net begonnen en de eerste collectiefoto's worden al weer geplaatst, genieten. Zitten al leuke producten bij en dat kleine spul blijft gewoon geweldig. Heel leuk om de Ghostking en Royal Knock Downs weer even te zien, maar ook de Extreme Bangs roepen mooie herinneringen op. Hoop dat de kanonslagen met rood papier weer terugkeren, want ook al steek ik het niet meer af het blijft wel nostalgie.

Het eerste beginnetje is er weer! :D

2q1sy92.jpg

Klopt, is een Wolff metertje. Had hem gekocht omdat de site de oude labels nog liet zien, maar helaas. Wel zitten er erg leuke fonteinen in! Toch wel beetje nostalgisch gevoel.

Ik vind dat echt zo zwaar slecht meter pakket, betaalde er 10 euro voor en dat waren er 10 te veel!

Ik vind dat echt zo zwaar slecht meter pakket, betaalde er 10 euro voor en dat waren er 10 te veel!

Ik vind het wel meevallen hoor. Er zitten wat leuke fonteinen tussen, maar ik koop het ook meer voor het nostalgische gevoel, ondanks dat de labels vernieuwd zijn.

Weer tijd voor een collectie foto! Mijn eerste deel vanuit België voor dit jaar:
- Zena Triumph
- Zena Salute
- The Legacy Original
- Zena Biem Rockets
- Luypears Eurasian Sparrowhawk
- Luypaers Philippine Eagle
vuurwerk BE 2018 2019.jpg

Een deel voor 2018-2019, het andere deel haal ik 28-12 op, wordt vervolgd dus:

IMG_0846.jpg

Alleen de Sick6 shocks die ik ook over had van vorig jaar staan er niet bij

rFZEjK0S.jpeg

Hier nog even een foto waar wel bijna alles op staat. Alleen nog een Green Devil Box erbij bedenken.

rFZEjK0S.jpeg

Hier nog even een foto waar wel bijna alles op staat. Alleen nog een Green Devil Box erbij bedenken.

Is weer eens wat anders dan de foto's met tig cakes en boxen. Dit geeft me toch wel echt het oud en nieuw sfeertje! Ik denk dat ik vanaf dit jaar ook weer eens wat prut en prul ga halen. Heerlijk stookvoer!

Dat is inderdaad zo. Voor dit jaar komen er nog meer kleine dingen bij. Probeer ook altijd wel een volle doos aan klein vuurwerk te bewaren voor het jaar erop.

Back
Bovenaan