Collectiefoto's 2018 - 2019

Ruben

VWC lid
1 januari 2018. Het is even wennen om die 7 om te buigen naar een 8 maar we hebben er 365 dagen op moeten wachten. Nu we 2017 achter ons hebben gelaten is het tijd om te kijken naar 2018. Dat dat ons gaat brengen is nog onbekend. Maar misschien heb jij nog vuurwerk over dan de vorige jaarwisseling of heb je al wat aangeschaft voor de komende jaarwisseling? Laat het hier zien in het collectiefoto- topic 2018 - 2019!

Door de slechte weersomstandigheden tijdens de jaarwisseling werd ik gedwongen om een deel van mijn vuurwerk niet af te steken. Daarom staat er nog een redelijke voorraad te wachten op de komende jaarwisseling. Gelukkig kunnen regelen dat dit weer terug de bunker in kon van een plaatselijke vuurwerkwinkel.

Laatst bewerkt:
Zo hé dat zijn aardig wat boxen over! Een voordeel is dat je volgend jaar wat minder geld hoeft uit te geven:wink:
Ik heb alleen nog wat klein spul over omdat het toch nog ongeveer 5-6 uurtjes droog was.

Het onderstaande ook nog wat ik wel thuis bewaar. Moet de zomer ook doorkomen natuurlijk!

26513670_1720211634667888_1921434347_o.jpg

+ Astronauten
+ Happiness
+ Assorted Fountains
+ Big Tom Thumbs

Heb net nog wat opgestookt, ik wil niet te veel in opslag hebben.
Heb een buurtassortiment en Cuelty. Daarnaast wat klein spul van mijn zoontjes.

Nog over:

Half karton big19
8x secret salute
Rambam 2.0
En een party raiser.

Leuk begin voor aankomende jaarwisseling :D

WTF... dit is wat je over hebt? Da's een beste collectie geweest dan... :shocked:

Bekijk bijlage 36937

Door de slechte weersomstandigheden tijdens de jaarwisseling werd ik gedwongen om een deel van mijn vuurwerk niet af te steken. Daarom staat er nog een redelijke voorraad te wachten op de komende jaarwisseling. Gelukkig kunnen regelen dat dit weer terug de bunker in kon van een plaatselijke vuurwerkwinkel.

Ik heb precies de helft van de boxen wel afgestoken :idea:
Ik heb de betere boxen bewaard volgens mij.

Linkerhelft - overgehouden van O&N 17/18.
Rechterhelft - Op het laatste moment bijgekocht voor O&N 18/19.
20180102_132408[1].jpg

Back
Bovenaan