Collectiefoto's 2015/2016

Ik stel de vraag ook maar even hier, aangezien ik niet weet waar ik hem anders moet stellen. Ik was aan het kijken bij mijn vuurwerk, toen ik opeens op de pijlen zag staan: NEM = 32g en NEM = 16g. Wat wordt hier precies mee bedoelt?? Is dat het kruitgewicht?? Want dan ben ik flink genaaid :frusty:

Netto explosieve massa.

Ik stel de vraag ook maar even hier, aangezien ik niet weet waar ik hem anders moet stellen. Ik was aan het kijken bij mijn vuurwerk, toen ik opeens op de pijlen zag staan: NEM = 32g en NEM = 16g. Wat wordt hier precies mee bedoelt?? Is dat het kruitgewicht?? Want dan ben ik flink genaaid :frusty:

Ja dat is het kruitgewicht inderdaad. :p

Ja dat is het kruitgewicht inderdaad. :p

Daar ben ik dan lekker mee.... Staat bij de beschrijving: met de maximale gevulde 40 grams pijlen.... Staat er 32g. En vuurwerkbieb is dus ook niet te vertrouwen, stond het totale kruitgewicht waar geen bal van klopt....

Ik kijk nu op de Vuurwekmania site, en daar staat: totale kruitgewicht 462 gram. Dat deel je door 13 en dan krijg je gemiddeld 35 gram per pijl. Bij mijn pakket komt geen 1 pijl boven de 35 gram uit??!! Zelfde als een telefoon verkopen met 32 Gb en er maar 16 Gb in laten zitten....

Respect voor alle collecties hier!Van groot tot klein, wat is het prachtig om de hele dag deze pagina in de gaten te houden. Ik ga morgen pas het land door Sneek - Drogeham - Ermelo - Utrecht - Den Bosch - Schiphol (vriend oppikken) - Sneek. 6 uurtjes onderweg, maar dan heb je ook wat;) morgen volgt de foto!

Daar ben ik dan lekker mee.... Staat bij de beschrijving: met de maximale gevulde 40 grams pijlen.... Staat er 32g. En vuurwerkbieb is dus ook niet te vertrouwen, stond het totale kruitgewicht waar geen bal van klopt....

Ga er vanuit dat vuurwerkbieb de vermelde gegevens van de importeur heeft gekregen.
Met zoveel producten in Nederland onbegonnen werk om alle kleine details te kunnen controleren.

Het maakt mij doorgaans niet zoveel uit wat er aan NEM vermeld wordt, kijk naar het resultaat en beoordeel daar het product op!

Ik fietste langs de intratuin en kon het niet laten om nog even wat mee te nemen. De pijlen waren in de aanbieding, weet iemand of ze een beetje goed zijn? Zit één pijl van 40 gram en vier van 32 gram in.

20151230_161325.jpg

Ga er vanuit dat vuurwerkbieb de vermelde gegevens van de importeur heeft gekregen.
Met zoveel producten in Nederland onbegonnen werk om alle kleine details te kunnen controleren.

Het maakt mij doorgaans niet zoveel uit wat er aan NEM vermeld wordt, kijk naar het resultaat en beoordeel daar het product op!

Dat snap ik, en we gaan het ook wel zien. Maar ik vind het een beetje vreemd dat het bijna 50% minder is, dan dat er is aangegeven (ook op Vuurwerkmania). Ik doe het er maar mee...

Van welke importeur zijn die pijlen? Ik zocht ze op naam, maar ik krijg alleen maar niet-Nederlandse producten te zien. :shocked:

Ja ik kan ze op internet ook niet vinden...is vrijwel niks over bekend. Op de verpakking staat dat de importeur Broekhoff is...zal er vanavond wel eentje testen:)

Heeft iemand de Prof. firebase van cafferata in zijn collectie dit jaar? Benieuwd naar de foto van zijn/haar collectie dan. Deze potten schijnen nogal erg groot te zijn?

Back
Bovenaan