Collectiefoto's 2015/2016

Vergeleken met de rest stelt mijn collectie niet zoveel voor, maar vind het toch leuk om even te posten. Bijna alles opgehaald, morgen alleen nog wat kleinigheden.

Bekijk bijlage 26628

Het gaat niet om de hoeveelheid maar om het plezier dat je eraan beleeft. Voor jou zal dat zeker geen probleem zijn wat je hebt erg mooie producten zo te zien!

EDIT: dit heb ik niet gejat van white thunder1.

Hierbij het eerste deel van de collectie. Bij Orthen 7 mooie cakes van evolution meegekregen voor de 2e plaats in de prijsvraag (voor de kijkers rechts). Verder nog even langsgeweest bij Gebro en Vechtweelde in Maarssen en zo nog even naar Riezebos :thumbsup:

IMG_20151229_181251.jpgIMG_20151229_200253.jpg

Laatst bewerkt:
s265g2.jpg

Even snel een foto van mijn grotendeels nog ingepakte collectie:

2vdm9ac.jpg

Zometeen alles maar netjes neerzetten, en morgen nog wat losse dingen en een laatste bestelling ophalen :D

Hierbij het eerste deel van de collectie. Bij Orthen 7 mooie cakes van evolution meegekregen voor de 2e plaats in de prijsvraag (voor de kijkers rechts). Verder nog even langsgeweest bij Gebro en Vechtweelde in Maarssen en zo nog even naar Riezebos :thumbsup:

Bekijk bijlage 26633

Netjes hoor!! Daar moet ik ook nog heen :D. Heb jij al meer ervaring met die Paradise cake?? Zag hem wel staan, maar kon er niks over vinden. Anders nog maar even meenemen :D

Het gaat niet om de hoeveelheid maar om het plezier dat je eraan beleeft. Voor jou zal dat zeker geen probleem zijn wat je hebt erg mooie producten zo te zien!

EDIT: dit heb ik niet gejat van white thunder1.

Me pc heeft kuren op de een of andere Manier,ik weet dat je dat niet hebt gedaan

me erg ingehouden dit jaar

8z1h6q.jpg

me moeder zij:
Heyyy je kunt het in 1x tillen :p

dan maar iets meer over de snelweg knallen met me andere nieuwe aanwinst (2 maanden in bezit)

1zv3k7k.jpg

Back
Bovenaan