Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Mijn collectie dit jaar, ben benieuwd. Alles gehaald bij Vesta Vuurwerk in Roosendaal. Dit jaar weinig tijd genomen om alles uit te dokteren wat ik nu zou willen...
Collectie van dit jaar, is toch minder dan dat ik in het topic lijstjes 2013/14 had gezet.
Vond dit wel zat voor dit jaar aangezien er ook nog voor 200 euro in Duitsland gehaald word door een vriend.
De vuurpijlen en matten etc. staan er niet op. (terwijl je dit zelf ook prima kan zien)
De voornaamste spulletjes zijn binnen .
Nu nog de king cobras de vuurwerktotaalboxjes en een 2tal doorlontdoosjes en wat ander klein grut ophalen morgen. en dan ist wel voldoende voor me dit jaar.
Hier bij onze vuurwerk collectie van dit jaar, heb past niet op 1 foto dus hebben maar een video gemaakt haha:
(Video kan op zijn kop staan maar yt is er mee bezig om hem om te draaien, zou een paar minuutjes moeten duren)