Collectiefoto's 2011/2012

scaled.php

Een deel van de pijlen, niet op de foto: 20 joker 1 pijlen, en 2 pakken steel hawk pijlen

scaled.php

Heb een fantastisch oud en nieuw gehad, Bijna alles is op
nog wat klein grut over

De foto van mijn collectie.
vuurwerk002.jpg

Er ontbreken alleen nog een aantal producten die ik gratis heb gekregen als extra bedankje voor het werken in vuurwerkwinkel hornsveld. Dat zijn de volgende producten:

Sputnik
No Mercy
Three of a Kind
Heavy One
Amazing Fountain
Howling Wolf
Fire Balls

Ook maar eens tijd om mijn collectie te posten dan :)

72vvnl.jpg

D'r ontbreken wat kleine dingetjes, maar dit was het wel zo'n beetje.

Tja, ik ben er tijdens verkoopdagen gewoon niet aan toe gekomen. Druk met vuurwerk, maar ook met andere dingen. Heb al wat vragen gehad waar mijn foto's en dergelijke bleven ...

Dus...

Bij deze mijn collectie foto's ! :p Bijna alles staat erop, er ontbreken nog een paar cakes, die kwamen er nog bij tijdens de verkoopdagen :)

Hier de collectie van afgelopen jaar qua illegaal wat knaller, matten, knal cakes, sier shells en messiers. Niet bijzonder maar ik vond het leuk vuurwerk.

collectie01.jpg

Enige aan beeldmateriaal wat over is van mijn oud en nieuw. Behoorlijk spijt van dat ik niets heb gefilmd maar goed, dat moeten we dit jaar maar weer goed gaan maken.

Wat staat hier;
- karton megaboost
- karton las vegas
- karton panter
- karton sniper
- karton temple of stone
- karton mayday
- karton passion flower
- karton exploding box
- karton magic tree
- karton silver willow
- karton fire flower

wat hier nog mist;
- karton silver salute
- karton super 6-19

Na wat appelflappen , oliebollen en biertjes liep ik naar buiten bij Goedkopervuurwerk.nl
Ik wil Gerrit en de rest hartelijk bedanken voor de top service :) Volgend jaar verdubbel ik mijn collectie !
De collectie foto van thuis komt nog , alleen ik wou deze even delen.

Laatst bewerkt:
Hier de rest van mijn foto´s hier zitten ook een legale mat bij met een eindbom van Golden Dragon Crackers en een legale mat met een eindbom van DJF thunders.
Volgend jaar haal ik daar 10 keer zoveel van , heerlijke snipper knallers !

Je ziet ook wat Cruise rockets met wat thunder king bombettes erop. En veel losse prut in dozen :)

Laatst bewerkt door een moderator:
En hier nog het begin van mijn thunder king project ,moest nog doorgelont worden , wat foto´s van mijn eindbommen van de matjes. En dragon thunders en thunder king kartonnen.

Laatst bewerkt door een moderator:
Back
Bovenaan