Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Dit was mijn bescheiden, als ik het met sommige hier vergelijk, collectie. Ik heb het niets eens opgekregen nu moet ik zeggen dat ik met 2 vrienden ben die een ongeveer gelijke collectie hebben en we wel de tijd nemen en naar elkaar kijken. Ook ben ik niet heel erg van het voor twaalven stoken.
ook ik heb een super oud & nieuw gehad, dit jaar mijn collectie iets groter dan de andere jaren en ook nog het een en ander over.uiteraard alles ook opgeruimd, dit in de nacht grotendeels al gedaan omdat ik er geen zin in had om de volgende morgen met mijn 'kater' dat oud en nieuw voorbij was alles nog op te moeten vegen.
Hierbij de collectie aangevuld met een foto van het kleine spul.(waar ik met afsteken trouwens niet aan toegekomen ben)
De potjes tot 500 gram en niet alle pakketten staan op de foto. Dit waren er rond 40 + 3 pakketten. Zal er komende jaarwisseling wat meer energie in steken
6152 is de rebound Box
6251 is de Voltfather
1119 is de Detonation Box