Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
een van de hoeken aan de onderkant was inderdaad nat. Ik heb de binnenkant bekeken maar de cake zelf was gelukkig nog droog. De houten plaat er onder heeft voorkomen dat de cake nat is gewordenAls ze begint te piepen gewoon wat muurtjes van het forum laten zien
Die tds lijkt wel nat daar in de hoek. Wellicht ff kijken of het alleen maar de doos is etc?
Gaaf man, gewoon samen lekker van gaan genieten!Dit is mijn eerste vuurwerkaankoop ooit. Dus ik vind het heel spannend allemaal.
Wat het nog spannender maakt: Mijn vrouw heeft het nog niet gezien. Ik zei alleen: ik ga voor het eerste en laatste keer veel vuurwerk halen
(Misschien probeer ik nog wat cakes van albert feuerwerk te scoren)
Jij hebt heel goede smaak!Dit is mijn eerste vuurwerkaankoop ooit. Dus ik vind het heel spannend allemaal.

1 januari komen de extreemste meestal hahaAls ze begint te piepen gewoon wat muurtjes van het forum laten zien
Die tds lijkt wel nat daar in de hoek. Wellicht ff kijken of het alleen maar de doos is etc?
Trots maat, goed ingehouden!
Lekkere collectie weer @Happiness Volgens mij hebben we weer bij dezelfde winkels geshopt![]()
Collectie is nog niet helemaal wat je ziet. Moet nog wat ophalen straks.