Collectie foto's 2025 - 2026

Gisteravond vast wat voorbereid voor de 18u show, deze had ik nog staan en hierdoor vallen ze onder collectie 25/26 :p Dit zijn tevens de eerste 2 compounds die in t showtje verwerkt zitten. Begint toch wel te kriebelen/ rammelen nu :yes:Bekijk bijlage 1822854
Owhh de supercharged, hoorde vd week pas dat het toch een kooiproduct was (komen per 2 in een kooi binnen) dus daar was ik best wel ziek van eerlijk gezegd,zat ook hier in een projectje gepland maar helaas.

Uiteindelijk wel netjes goede vervanging voor gekregen maar had er qua uitval niet meer op gerekend 🥲😉

Dit is mijn eerste vuurwerkaankoop ooit. Dus ik vind het heel spannend allemaal.

Wat het nog spannender maakt: Mijn vrouw heeft het nog niet gezien. Ik zei alleen: ik ga voor het eerste en laatste keer veel vuurwerk halen 😬

(Misschien probeer ik nog wat cakes van albert feuerwerk te scoren)

Bijlagen

• IMG_5981.jpeg
    IMG_5981.jpeg
    5 MB · Weergaven: 401
Dit is mijn eerste vuurwerkaankoop ooit. Dus ik vind het heel spannend allemaal.

Wat het nog spannender maakt: Mijn vrouw heeft het nog niet gezien. Ik zei alleen: ik ga voor het eerste en laatste keer veel vuurwerk halen 😬

(Misschien probeer ik nog wat cakes van albert feuerwerk te scoren)
Als ze begint te piepen gewoon wat muurtjes van het forum laten zien ;)

Die tds lijkt wel nat daar in de hoek. Wellicht ff kijken of het alleen maar de doos is etc?

Back
Bovenaan