Collectie foto's 2022 - 2023

Ben ik trouwens de enige die al het niet doorzichte folie verwijderd om de tubes goed te kunnen controlleren op deuken en of ze goed vastzitten. En dan eventueel weer netjes rond te maken zodat er geen bombettes kunnen blijven hangen en je cake uit elkaar ploft?

Je bent zeker niet de enige. We zijn al met zijn tweeën en ik weet zeker dat veel meer mensen dit doen.
 
Bekijk bijlage 70930

Zelfontbranding is altijd z'n mooi fabeltje maar neem aan dat het synisch bedoeld was. :)

Vuurwerk staat hier altijd lekker te drogen naast de verwarming en hoe vaak ik daar wel geen opmerkingen over krijg of dat niet gevaarlijk zou zijn....
Ja tuurlijk een radiator van 60 a 70 graden zorgt voor spontane ontbranding.

Ben ik trouwens de enige die al het niet doorzichte folie verwijderd om de tubes goed te kunnen controlleren op deuken en of ze goed vastzitten. En dan eventueel weer netjes rond te maken zodat er geen bombettes kunnen blijven hangen en je cake uit elkaar ploft?

Vuurwerk ontbrand vanzelf pas bij 270 graden. Ik neem aan dat de gemiddelde verwarming niet zo warm kan worden? :D
 
20221229_085816.jpg

Het was weer geweldig!
 

Bijlagen

  • IMG-20221231-WA0002.jpg
    IMG-20221231-WA0002.jpg
    135,8 KB · Weergaven: 1
Laatst bewerkt:
Dat zijn de artikelnummers, de codering vanuit de winkel zelf! Het hele zooitje heeft zo'n drie jaar in de bunker gestaan!

Mooi dat ze geleverd hebben wat je 1 tot 2 jaar geleden had besteld en dat ze dat ook gewoon op voorraad hadden in hun eigen bunkers. Aanradertje dan, die winkel.

Sommigen anderen hadden dat geluk met alles uitleveren wat doorgeschoven was niet en kregen geld terug of vervangers. :)
 
Ik ben erg benieuwd naar je mening over de Spidertail Magic. Ik heb hem namelijk laten staan vanwege de wind.

Was prima voor dat geld. Had een aantal 'stille' producten gekocht voor 00:00 om thuis af te steken, vanwege mijn dieren. De Spidertail Magic kwam alleen niet zo hoog, de tails waren wel vol en breedt.
 
Lekker om dit topic eens even door te kijken op een regenachtige avond. Mooie variatie bij iedereen. Gaaf om te zien.
 
Back
Bovenaan