Collectie Foto's 2017-2018

De Chinese muur van Djaimy, crazy man haha. Had al veel verwacht na het zien van je lijstjes, maar zoveel?! :shocked:

20171228_1105411.jpg
20171228_1127552.jpg
20171230_2143183.jpg
20171229_1852194.jpg

Met grote dank aan Megavuurwerk Leeuwarden en Outlet Haulerwijk!!!!
Heb er heel veel plezier van gehad!

Boxen die zeer veel indruk hebben achtergelaten:
- On the beat
- Winternight
- 3x Heaven
- Garden Party I
- Colorfull City
- Exodus
- 1,2'' Spinners to Colorz

Cakes die het heel goed deden:
- Green Flashing
- Fading Stars
- Platinum Box
- Sunbeam 4
- Elements of Fire
- Outblast

Niet alles staat op film vanwege de regen in de avond:cry: Het meeste staat er gelukkig wel op.

Bekijk bijlage 37071
Bekijk bijlage 37077
Bekijk bijlage 37078
Bekijk bijlage 37079

Met grote dank aan Megavuurwerk Leeuwarden en Outlet Haulerwijk!!!!
Heb er heel veel plezier van gehad!

Boxen die zeer veel indruk hebben achtergelaten:
- On the beat
- Winternight
- 3x Heaven
- Garden Party I
- Colorfull City
- Exodus
- 1,2'' Spinners to Colorz

Cakes die het heel goed deden:
- Green Flashing
- Fading Stars
- Platinum Box
- Sunbeam 4
- Elements of Fire
- Outblast

Niet alles staat op film vanwege de regen in de avond:cry: Het meeste staat er gelukkig wel op.

3x heaven door toch uitgeleverd

3x heaven door toch uitgeleverd

Ik denk dat de medewerker em per ongeluk heeft meegegeven. Niet wetende dat hij is afgekeurd en de box niet mocht afgeven. Uiteraard heb ik er niks van gezegd en liet ik em netjes op de pallet staan:wink:

In de straat zag ik trouwens geen reden voor afkeuring. Het was 1 van de toppers.

Prachtig om die muren te zien gasten!! Maar is dit slim....? Ik weet het, moet zelf niets zeggen want heb het zelf ook altijd gedaan. Maar toch:p

Mijn collectie, staat een deel niet op. Golden Meddals, wat fluitcakes, 2x Sirens, 1 Sirens Salvo, Wicked Warlock, Kung Fu II Aftershock Rockets en nog aantal cakes:
8C57300B-86B8-4415-8854-284487FD0B7F.jpg

Bijlagen

• D6ACCFDB-4199-46F0-AF8B-992BB9630E35.jpg
    D6ACCFDB-4199-46F0-AF8B-992BB9630E35.jpg
    203,6 KB · Weergaven: 1
zo wat een collecties komen voorbij joh, zou er niet aan moeten denken omdat allemaal te moeten tillen heb je meteen een hernia.

Heb vanaf september langzamerhand m'n collectie bij elkaar gesprokkeld. 28e opgehaald, Tournament Box kon de 28e nog niet worden uitgeleverd bij Steenbergen, hier verder contact over gehad en de volgende dag opgehaald. Heb op het laatste moment nog 2x extra Light Year gehaald, kon het niet laten.

Karton met witte stickers is een karton One Loud Cloud, werd niet uitgeleverd door de lokale dealer in de originele kartonnen doos maar in een andere doos. Even voor mezelf aangegeven wat er precies in zat, want met alle kruitstress zie ik bijna door de bomen het bos niet meer :shocked:

IMG_2800.jpg

image2.jpg

image1-3.jpg

Laatst bewerkt:
Heb je de 3x heaven box op film staan? Mocht hij erop staan, dan zul je heel veel liefhebbers blij maken:wink:

Ik denk dat de medewerker em per ongeluk heeft meegegeven. Niet wetende dat hij is afgekeurd en de box niet mocht afgeven. Uiteraard heb ik er niks van gezegd en liet ik em netjes op de pallet staan:wink:

In de straat zag ik trouwens geen reden voor afkeuring. Het was 1 van de toppers.

Op zich snap ik zijn bezorgdheid wel. Ook al zeg je dat je het veilig zal opslaan op het moment van de foto maken staat het allemaal bij elkaar.

Ondanks dat; wat een heeeeeeerluke collectie mannen! Wat een gruwelijke muur.

Heb je de 3x heaven box op film staan? Mocht hij erop staan, dan zul je heel veel liefhebbers blij maken:wink:

Staat op film:)

Wat niet op film staat:
- Exodus
- Garden Party I
- Platinum Box (aanrader voor de freak-prijs!)
- Losse cakes: Purple Haze, Coco Blue, Green Flashing, Outblast, Red Fury in Blue, Mad Twister en 1x de Venom Box.

Rest staat op film en volgen nog volgt hier op het forum nog (zal wel tegen eind deze maand erop staan).

En nu weer graag collectie foto's, ik blijf namelijk er van genieten :)

Thnx aan iedereen die ze plaatst :thumbup:

Back
Bovenaan