Collectie Foto's 2017-2018

Wel typisch iets voor hier. Iemand kent een merk niet en wordt gelijk gezegd dat het illegaal is maar wordt een collectie getoond met 2/3x zoveel als het maximaal mag, wordt er gelijk tig bedankjes aan gegeven.:bonk:

Wel typisch iets voor hier. Iemand kent een merk niet en wordt gelijk gezegd dat het illegaal is maar wordt een collectie getoond met 2/3x zoveel als het maximaal mag, wordt er gelijk tig bedankjes aan gegeven.:bonk:

Iemand kent een merk niet? Surex is bekend om zijn Poolse vuurwerk. Dus het maar net wat je niet "niet kennen" noemt. Vaak genoeg weg gestookt op vakanties. Knalt over het algemeen prima. Maar Surex is nou niet bepaald het merk dat roept om "legaal", ook al is het dat misschien wel. Of half, want ook importeren uit België blijft een economisch delict.

Weet je wat typisch is voor hier? Al dat doorzagen op een verkeerde associatie en denken dat je het zelf allemaal zo goed weet. Dat is typisch voor hier!

Mijn "kleine" collectie (in vergelijking met anderen die ik hier voorbij zie komen :P).

P1120384.jpg

Pangu - Yellow River
Pangu - Nanjing
Zena - Burning Horse
Zena - Feuerblitz
Vuurwerkmania - Monster Ride (2x)
Lesli - Knockout 3.0
Vuurwerktotaal - Thunderbox decibull shocks

Mooie collecties allemaal. Ik heb dit jaar voor het eerst een grote cakebox (immortal gold). als ik deze heb doorgelont wil ik hem aan de overkant van de straat afsteken. Echter vraag ik me af of die afstand (denk zo'n 8 meter) wel veilig is. Zie dit op filmjes ook gewoon in de straat worden afgestoken maar zou toch graag een bevestiging willen krijgen. Alvast bedankt!!

Zo alles is binnen :cool:

S2DGYK.jpg

hzcv6k.jpg

Mooie collecties allemaal. Ik heb dit jaar voor het eerst een grote cakebox (immortal gold). als ik deze heb doorgelont wil ik hem aan de overkant van de straat afsteken. Echter vraag ik me af of die afstand (denk zo'n 8 meter) wel veilig is. Zie dit op filmjes ook gewoon in de straat worden afgestoken maar zou toch graag een bevestiging willen krijgen. Alvast bedankt!!

zou in principe wel kunnen, aangezien het een cakebox is.

iemand nog meer collectiefoto's?

Die Yellow River is echt een joekel. Blij dat ik er twee van heb! Grotere stand alone cakes ben ik nog niet tegengekomen.

IMG_0002.jpg
Hier bij mijn collectie foto, met name heel veel cat 1 vuurwerk omdat dat zo lekker de dag vol stookt. En heel veel fonteinen omdat dat echt wel mijn favourite vuurwerk soort is. De totale collectie bestaat nu uit:

Cat 1:
Happiness
Toverfonteinen
2x grondbloem 25 stuk
3x spinning blinker
Street power pakket
2x knalerten
3x sterretje 16 cm
Restje disco crackers
Restje blinkies
Losse zak met grondbloemen
Knetterballen
Knetterballen xxl
Voetzoekers xxl
Knetterlint
Starfountain
Ratellinten
Fonteinen pakket big bazaar
Fonteinen pakket Lidl
Fonteinen mix Aldi
Fonteinen pakket Hema
Fonteinen pakket action

Cat 2:
2x mad bats
Flashing thunder xl 6 stuk
2x redneck rowdy
Saturn missle 4x25
2x 90 schots mat
Half pak jumping jacks
6 pakjes 7-klappers 5 stuk
Restje rebel thunder

En dan nog wat aansteeklonten en een aansteker.
Als ik het zo bekijk is het toch nog best wel veel geworden��

IMG-20171228-WA0004.jpg
20171228_153624.jpg

Colorfull city pangu
Ecstatic evolution
Fairytail evolution
FF 4 box evolution
En wat losse zooi om de dag door te komen

Back
Bovenaan