Code Red

Blijf ik benieuwd waar deze te koop was. Wolff zou toch een grooooot magazijn vol met deze dingen moeten hebben want in heel zuid holland bij geen enkele wolff dealer deze gevonden. Dit lijkt wel wen mysterie box haha

Hoe heb je m ervaren richardus?

Wat een prachtige box zeg, nooit eerder echt opgevallen. Maar deze zou ik graag eens in de collectie willen hebben, vind die kleuren echt vet.

Nooit opgevallen, denk door de naam van een andere box die ik dan niet verder volg.
Best een mooie bak zo op film, ben benieuwd of hij een beetje verkrijgbaar gaat zijn.

Nooit opgevallen, denk door de naam van een andere box die ik dan niet verder volg.
Best een mooie bak zo op film, ben benieuwd of hij een beetje verkrijgbaar gaat zijn.

Ja daar ben ik ook wel benieuwd naar, want als je eerdere acties uit dit topic leest blijkt hij behoorlijk lastig te krijgen te zijn.

Intratuin biedt hem (nog) aan voor 129,-
Laatste filmpje oogt wat rommelig in het middenstuk (lijkt bijna vonkoverslag?), maar ben positief verrast door de heldere kleuren!
Nu de keuze wat kleiner wordt bij de shops in de buurt, is dit ineens best een kanshebber!

Vanaf 2:00

Gave box; mooi divers en haalt echt wel het maximale uit 25mm tubes! I-shape cakes misschien iets aan de trage kant, anderzijds is dit voor het grote publiek natuurlijk wel het meest interessant.

Speciale note; de finale cake ging loeihard, die mag Wolff wel los uitbrengen! Vanaf 3:40, erg gaaf zo met de verschillende kleuren

Vanaf 2:00

Gave box; mooi divers en haalt echt wel het maximale uit 25mm tubes! I-shape cakes misschien iets aan de trage kant, anderzijds is dit voor het grote publiek natuurlijk wel het meest interessant.

Speciale note; de finale cake ging loeihard, die mag Wolff wel los uitbrengen! Vanaf 3:40, erg gaaf zo met de verschillende kleuren

is toch 30 mm deze?

Back
Bovenaan